nijmor Geplaatst 15 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 15 juli, 2011 Lezers en techneuten. Mijn dubbel massa vliegwiel moet eruit die rammelt lichtjes al een tijdje.. Welke is het beste om te kopen. Voordelig is LUK € 500 of origineel VW € 900? Iemand ervaring met de LUK? alles reacties welkom... TX Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 15 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 15 juli, 2011 org is ook LUK/SACHS.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hjk Geplaatst 16 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2011 Dus dat is snel verdiend die 400 eurootjes.. Heb zelf ook LUK 2massavliegwel en je proeft geen verschillen hoor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 nijmor Geplaatst 31 juli, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 31 juli, 2011 Het is ge LUK t wat een zwaar kreng een DSG....... Maar met een nieuw vliegwiel...... rijd hij weer lekker... Wat zou er nu Kapot gaan Een auto van 47000euro met 129000 op de teller... de laatste 21000km: Brandstofpomp in tank = gerepareerd Oliepomp en balansassen = gerepareerd gevolgschade oliepomp: turbo defect = gerepareerd Handremknop = gerepareerd SteeringCollumLock = gerepareerd N75klep = gerepareerd xenonsproeipomp = gerepareerd Veerpootlager = gerepareerd verstuivers = Bosch dus gaan niet kapot? DVD naviagatie gaat niet stuk want is gejat inbraakschade = gerepareerd Whats next.... . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 oele Geplaatst 31 juli, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 31 juli, 2011 Zo jij bent 'lekker' aan de beurt geweest zeg! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 die defecte turbo is natuurlijk gevolgschade van die balansas. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 1 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 Let even op je tandempomp. Mijn vermoeden is dat deze kapot gaat als je tankpomp defect is geweest. Diesel bij de olie, dus goe op het oliepeil letten. Vullen tot max en dan regelmatig peilen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 nijmor Geplaatst 1 augustus, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 die defecte turbo is natuurlijk gevolgschade van die balansas. Das waar ge-edit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 nijmor Geplaatst 1 augustus, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 Let even op je tandempomp. Mijn vermoeden is dat deze kapot gaat als je tankpomp defect is geweest.Diesel bij de olie, dus goe op het oliepeil letten. Vullen tot max en dan regelmatig peilen. Die is al 19000km geleden kapot gegaan....oliepijl is io. diesel in de olie geeft een knetterend geluid als je het gaat aansteken met een aansteker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 koelvloeistof in de olie geeft een knetterernd geluid.. niet diesel erin.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 nijmor Geplaatst 1 augustus, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2011 Weer wat geleerd....tx... Wat is een eenvoudige diesel in olie check? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 2 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2011 stijgend oliepeil... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 nijmor Geplaatst 2 augustus, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2011 Duh! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 3 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2011 tja.. u vraagt wij draaien.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 martijn v o Geplaatst 3 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2011 en het knetteren is als er koelvloeistof in de olie zit. Mijn tandempomp is voor de tweede maal vervangen. Na de eerste vervanging is ie 8000 kilometer meegegaan, dus wees gewaarschuwd. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Riconl Geplaatst 3 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2011 Hoop dat de 2de maal wel garantie was want 8000km is wel erg weinig km. Gaat die tandempomp vooral bij de 2.0TDI kapot of net zo vaak bij de 1.9TDI? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 3 augustus, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2011 ik denk dat ie bij de nieuwere te snel kapot gaan door defecte opvoerpompen in de tank. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 8 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2011 wat bedoel je eigenlijk met "knetteren", k heb een ruime fantasie, maar kan me hier niks bij voorstellen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bjorn Geplaatst 8 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2011 Vocht in olie geeft als je een aansteker erbij houd een knetterend geluid. Denk beetje het geluid van frituren... (voor de slimmeriken, dus ook je aansteker aan steken zodat er een vlammetje uit komt. Echter oppassen met kunstof pijlstokken) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 8 september, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2011 Dan zal ik daar m'n kroketten daar eens in bakken... Maar dacht dat je motor zou knetteren. Duidelijk! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hmbais Geplaatst 8 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 8 maart, 2012 Wat is de klacht bij het 2-massavliegwiel defect? Mijn auto rammelt soms ergens in de buurt van motor en versnellingsbak. Als ik koppeling half intrap hoor ik het ook. Het is echter niet elke keer. Frustrerend... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 9 maart, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 9 maart, 2012 vaak is het weg als je de koppeling intrapt.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
nijmor
Lezers en techneuten. Mijn dubbel massa vliegwiel moet eruit die rammelt lichtjes al een tijdje.. Welke is het beste om te kopen. Voordelig is LUK € 500 of origineel VW € 900?
Iemand ervaring met de LUK?
alles reacties welkom...
TX
Link naar reactie
Delen op andere sites
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten