Ga naar inhoud
  • 0

Met vw passat 2006 2l tdi voor de 10e keer stilgestaan


sberends

Vraag

En ja hoor het was weer zo ver na aanschaf van een passat variant uit 2006 2liter tdi is het voor de zoveelste keer raak op de A7 auto valt stil en wil niet meer starten ben ik na het bellen van de anwb afgevoerd naar Purmerend waar ze a.s. maandag mijn auto gaan nakijken. Ik heb al een vermoeden dat de pompvertuivers het hebben begeven ik heb de auto net een maand en nu alweer problemen net zoals die vorige passat km stand 131.000km.

 

Groeten, van een straks ex vw rijder!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb de 1.9TDI speciaal genomen vanwege deze problemen, maar het blijft een rampbak.

En hij rijdt nu al een tijd weer goed maar nog steeds nooit weer een VW.

Als het wat harder waait dan dweil ik lekker over de weg maar dat kreng zal km maken en me wat terug geven voor al die euros die ik erin heb gestopt.

Hij is mooi en lekker ruim....maar daar houd het voor mij op. Paar keer geprobeert in te ruilen maar afschrijving was erg hoog dus dan maar tanden op elkaar en km maken.

 

Hoop dat je straks weer een tijdje plezier hebt van je 3C maar weet wat je voelt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien effe bij het begin beginnen.

 

Welk type motorblok heb je? (staat in j eservice boekje EN op de sticker bij je reservewiel)

Wanneer heb je de auto gekocht? (datum)

Hoeveel had ie gelopen?

Heb je de onderhoudshistorie opgevraagd?

Wanneer is het probleem ontstaan? (datum en KM)

Heb je hem bij een Bovag garage gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor een auto met zon lage km-stand zal VW wel coulance verlenen.. helaas vervangen ze onder coulance alleen de defecte verstuiver(s). Of de auto nu wel of niet verkocht is bij een dealer maakt niet zoveel uit.. dit is een ondeugdelijk product en daar komt de fabrieksgarantie voor in aanmerking.

 

Helaas kun je bij een 1.9 ook wel pech hebben dat er een slechte verstuiver in zit..

 

Gemiddeld zit de prijs van een verstuiver op 400 euro(ihgv een bosch), helaas is het uurloon van de VW "een heel klein beetje betrekkelijk verschrikkelijk hoog" ;) en is het niet vreemd dat je voor het vervangen dan 500 euro aan arbeid kwijt bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste Mede Passat rijders onlangs vandaag ! is mijn passat weer gerepareerd defect pompverstuiver?!?! dit probleem had ik ook al exact bij dezelfde km stand van mijn vorige passat 132000 km.

 

Volgens VW Garage Heron zat er geen coulance regeling op ik heb hierop met mijn garage gebeld waar ik deze heb aangeschaft AUTO WALINGA te Heerenveen deze heeft het probleem serieus aangepakt en met zijn vorige werkgever autoland v/d brug tevens erkende vw dealer gebeld en dit uitgezocht volgens hen zat er wel coulance op er is over en weer gebeld met garage Walinga en Heron en ja hoor nu in 1x wel coulance !! vreemde zaak maar ja ik ben geholpen en is er door HERON toch coulance verleend van 70% op onderdelen en montage. AUTO WALINGA in Heerenveen heeft de rekening van nu nog 384,00 inclusief btw met mij gedeeld en is de rekening voor mij nu nog maar 192,00 euro.

 

Dus voor AUTO WALINGA EEN DIKKE 10 EN VOOR HERON AUTO ALWEER EEN MIN 10.

 

AUTO WALINGA BEDANKT EN OOK IEDEREEN DIE HIER OP HEEFT GERAGEERD EN ALLE ANDEREN MET EEM 3C TYPE STERKTE EN LAAT JE NIET IETS WIJS MAKEN DOOR EEN ERKENDE VW DEALER.

 

MVG SJORS BERENDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden