Ga naar inhoud

Witte wax aanslag op kustof skirts verwijderen


Charles16v

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
Spray & wipe van Poorboys World werkt goedom witte aanslag van wax e.d. weg te krijgen. Pindakaas werkt perfect om door de zon en weersinvloeden grijs geworden kunststof weer mooi zwart te krijgen(vanmiddag uitgeprobeerd op de Passat van schoonpa,ikstond er versteld van)

 

ja maar de vraag is he lang blijft het dan zwart :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar de vraag is he lang blijft het dan zwart

Wie goed gekeken heeft met de trouwsuite (was een test) had ik op de kunstof delen express wax op gedaan die er al een week op zaten.

De dag er na heb ik deze behandeld met pindakaas (zoals ik eerder liet tonen in de starttopic) tot heden is deze nog zwart.

 

Probleem met klanten is je ziet ze later pas terug of nooit en je hoort er ook niets van van de min punten.

dus zelf eens op de passet getest om te bewijzen.

post-5402-1423826351,9952_thumb.jpg

post-5402-1423826352,7296_thumb.jpg

post-5402-1423826353,2139_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk ging ik er vanuit dat je pindakaas zonder stukjes had gebruikt :P maar in gewone pindakaas zitten ook kleine stukjes, welke zo goed scrubben over de kunststof delen. kan heel goed zijn dat ze te zacht zijn voor de VAG lak. daar was ik eigenlijk benieuwd naar :thumb: wat het heeft 2 mooie eigenschappen, het is olie rijk en het scrubt. zou dus perfect moeten werken :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden