Ga naar inhoud

Morgen proefrit - keuze gemaakt (pag 4)


passatb6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roel, welke opties hij precies heeft... geen idee :embarassed:

 

Even zo uit het hoofd, de mooiste optie vind ik de 2.5TDI 180pk Quattro Tiptronic :mrgreen:

 

Daarnaast, xenon, cd-wisselaar (6x), cassettedeck :!: , electrisch instelbare stoelen, achterin 'gordijntjes', leren bekleding, verwarmbare stoelen, lerenstuur, automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, afneembare trekhaak, cc, parkeersensoren voor en achter

 

Waarschijnlijk nog meer, maar daar kom ik vanzelf achter :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bjorn,

 

dat heb ik niet meer gedaan... maar ik heb wel de NAP gecontroleerd, met de dealer waar de auto in het onderhoud stond de onderhoudsgeschiedenis besproken en de auto krijgt een aflever-/onderhoudsbeurt, dekrakeuring en een half jaar Autotrustgarantie. In dat half jaar zal ik zeker even bij Hartog langs gaan.

 

Bedankt voor de tip, ik had daar zelf niet meer aan gedacht (terwijl de auto in Purmerend stond.. niet ver van Alkmaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bjorn,

 

dat heb ik niet meer gedaan... maar ik heb wel de NAP gecontroleerd, met de dealer waar de auto in het onderhoud stond de onderhoudsgeschiedenis besproken en de auto krijgt een aflever-/onderhoudsbeurt, dekrakeuring en een half jaar Autotrustgarantie. In dat half jaar zal ik zeker even bij Hartog langs gaan.

 

Bedankt voor de tip, ik had daar zelf niet meer aan gedacht (terwijl de auto in Purmerend stond.. niet ver van Alkmaar)

 

Daarom had ik het ook gezegd in de eerste post dat je bij die audi ging kijken. Maar idd met half jaar garantie kan je mooi even langs Hartog. Zou het zowiezo even doen. Nooit gek dat er even iemand met verstand naar kijkt.

 

Succes met deze dikke wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel plezier met je aankoop! Auto ziet er keurig uit.

 

En uit eigen ervaring kan ik meepraten over de service & kundigheid van Pedro Hartog Sr. Een echte vakman met liefde voor techniek en zijn klanten. Ik had een 2.5TDi met de welbekende banaanslepers in de nokkenas en bingo met de Multitronic. Tiptronic zal het probleem dus niet zijn, maar let op de nokkenas...Kijk maar even op het Audiforum, daar staan precies de motorcodes waar het om gaat. Mijn motor zat precies in de laatste reeks, maar ook na 150dkm was er nog geen overmatige slijtage waar te nemen. Pedro heeft destijds bij mij een check uitgevoerd en die stelde mij meer dan gerust. Hou je ons op de hoogte? Ik hoop dat je buiten de 'prijzen' valt!

 

Overigens kwam ik er pas achter NA aanschaf en NA uitvoering van een Dekra keuring. Dekra licht echt het kleppendeksel niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, een update-je, gisteren enthousiast de Audi opgehaald en gelijk een leuke rit naar huis gemaakt.

 

Wat mij met de proefrit dus nog niet was opgevallen (STUPID ME) was dat de weergave van de automaatstand geheel opgelicht was. Onderweg naar huis wel en thuis aangekomen op onderzoek gegaan.

 

NOODLOOP... :x dit gaat dus een vervolg krijgen.

 

Vraag... wanneer gaat een automaat over in deze stand? Kan dit een losse storing zijn of is er altijd meer aan de hand?

 

Ik ben dus even iets minder enthousiast....

 

(foto's proefrit teruggekeken... de automaat stond toen dus ook al op de noodloop, ben dus ook even boos op mijzelf :angry: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden