Ga naar inhoud

Nieuw troetelkindje


impalacoupe_67

Aanbevolen berichten

Hier mijn nieuwe aanwinst, ter vervanging van de passat :P

 

post-7914-1423825037,1178_thumb.jpg

 

post-7914-1423825037,5241_thumb.jpg

 

 

Het is een Suzuki Intruder 1500 LS uit 2001 met 14700 km op de teller. Ik heb hem vandaag opgehaald, en met een big smile thuis gekomen. Wat is dit een heerlijke machine. Ik heb mijn Honda Fireblade ingeruild omdat ik er totaal geen plezier meer aan beleefde (je wordt een daagie ouder pappa :mrgreen: )

Ik hoop dat ik er net zo prbleemloos mee zal rijden als de Blade. Er hoeft in ieder geval niets gecustomised te worden, want hij is wat mij betreft af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige fiets! Zal wel even wennen zijn om van een bochtenvreter naar een zwaargewicht te gaan...8-). Wel lekker ontspannen rijden. Toer je veel?

 

Ben zelf recent overgegaan van een Aprilia Shiver naar een nieuwe Kawasaki Z1000ABS. Onder de 6000 toeren een heerlijke toerfiets, alles daarboven een portable raket...Ook ik wordt een dagje ouder, dus voor mij is het toeren ook veel belangrijker. Het weggedrag trok me snel over de streep...

 

Veel plezierige & veilige km's gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een mooie fiets, maar totaal niet mijn ding.

Maar ik ben dan ook veeel jonger dan jij (oke, een beetje dan).

Gelukkig heeft smaak niets met leeftijd te maken :mrgreen:

\plezier meer aan beleefde (je wordt een daagie ouder pappa :mrgreen: )

Jawel, dat zeg je zelf.

Maar ik denk dat je gelijk hebt, ik vind het leuk om te zien, maar een drama om te rijden.(sprak hij stoer al 15 jaar zonder motor)

Zoiets moet je gewoon trekken.

Eerlijk gezegd heb had ik je Fireblade best willen kopen.

Zag er goed uit.

Maar ja, pas 2e VW gekocht, potje leeg. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bootje-ronald;

Het valt op zich wel mee qua wennen. Het is een zware fiets, maar hij laat zich gemoedelijk berijden, en in de bochten was het alleen ff anders, maar dat heb je zo door.

Met de Blade reed ik niet meer zo veel, omdat ik er gewoon verkreukeld af kwam, zeker als mijn vrouw ook mee ging.

Gisteren een blokje om met haar achterop, en ik gok dat ze nu vaker mee wil :mrgreen:

 

@Ydwer

Nee, Rene heeft er geen 1, maar zou die wel willen. Hij is net vader geworden en verhuisd, dus dat zal er voorlopig niet inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet dat ding (niet negatief bedoeld) er ontzettend goed uit voor bijna 10 jaar oude motor.

Ik ben nu zelf bijna 3 jaar motorloos. Heb een aantal jaren een cbr600f gereden.

Heb ook altijd gezegd dat er nooit een chopper zou komen, maar ik ga er denk ik toch eens eentje huren

om te kijken hoe het rijd.

Ontzettend veel plezier met motorrijden, hoop voor je dat er nog een paar mooie motordagen aankomen voor je dit seizoen.

Ook veel plezier met het poetsen. Al dat glimmende moet natuurlijk niet dof worden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Groovejunk; Dat valt wel mee, je hoort me al van een paar honderd meter aankomen :mrgreen:

 

@jteam; theoretisch zijn er in oktober ook nog wel mooie motordagen, en het wordt iid meer poetsen dan de passat met al dat chrome :embarassed:

 

@Blackpassat en The Master; Ik vind het idd leuk om dit soort meetings af te struinen, en een Harley is zeker the one and only, maar een Harley in deze prijsklasse is niet te vinden in de stijle die ik mooi vind, en dit was een mooi alternatief aangezien ik totaal niet technisch aangelegd ben.

 

@The Master; hoezo is deze motor niet van goede kwaliteit? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden