Ga naar inhoud
  • 0

tft in hoofsteunen


laurens

Vraag

Hallo

 

wil graag 2 schermen in mijn hoofdsteunen van passat

 

heb nu 2 losse schermen en dit vindt ik maar niks

met iedere keer ophangen en aansluiten.

 

is het mogelijk om de schermen in deze steunen in te bouwen

 

of gewoon 2 kompleete hoofsteunen kopen met ingebouwd scherm

wie weet dat een leuk andressje hier voor ?

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het kan zeker, ik heb het ook gehad.

het is wel niet een klusje van paar minuten, ik zou er de alle tijd voor nemen.

 

Het beste zou zijn als je Schermpjes hebt met een ''Frame'' eromheen dan klik je het schermpje zo in het Frame, ik had dat dus niet en moest alles er bij maken.

 

je hoofdsteuntjes kun je helemaal in delen uitmekaar halen en het Kabel voor je IN/OUT door de stoel heen trekken richting je middenconsole.

 

als je nog vragen hebt hoor ik het wel :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo

 

heb de kabels al door de stoel lopen

 

heb een scherm met frame

de ander is van navigaite systeem vdo 7 inch zonder frame

 

is het moeilijk de uitsparing in de steun te maken waar het scherm komt te zitten ?

is dat van plastic of zo uit frezen dan ??

 

laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Foto's heb ik gehad..

 

Je kan het stof onderaan uitmekaar klikken zo trek je het eraf, daarna heb je Schuim die kun je er ook zo vanaf trekken.

wat je overhoud zijn de 2 chrome pootjes met een Plastice behuizing. dus het Frame kun je op dat plastice behuizing kitten,tape,schroefjes of popnagels :D

 

maarja k zal nog naar foto's zoeken, ik blijf het zeggen maaaarR neem er de tijd voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb op www.weetjewel.nl laatst een stukje gelezen, hoe ze tft schermen in bouwgebouwd hadden. Het was alleen bij een volkswagen transporter.

 

Hier de directe link succes http://www.weetjewel.com/tips_en_trucs/dvd_schermen_in_hoofdsteun/dvd_schermen_in_hoofdsteun.htm

 

Gr.Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wilde ook mijn schermen inbouwen in de kopsteunen. Maar zoals altijd wil ik niets "kapot" maken dus ben ik op zoek gegaan naar twee nieuwe kopsteunen maar die heb ik tot nu toe niet gevonden, leren kopsteunen.

 

Ik wel een mooi alternatief gevonden, kant en klare kopsteunen met ingebouwde schermen. Volgense mij kosten ze € 500 met dvd en € 400 alleen scherm. Ze zijn kantelbaar.

 

Ik ga op zoek naar een link

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil graag hetzelfde doen heb 2 schermen liggen, maar ben ook naarstig op zoek naar 2 zwarte hoofdsteunen maar dan in stof, leren kun je vrij goedkoop kopen, moet je eens op ebay.de kijken zat keuze, maar stof kan ik nergens vinden heb al diverse sloperijen gebeld, maar geen geluk, dus wanneer iemand een tip heeft waar te krijgen laat het me maar weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo

 

heb ze via iemand die op alle site's adverteerd

in mook gekocht voor 325 euro 7 inch in zwart leer 2 stuks voor dat geld

 

kwalieteit vindt ik uitstekkend van de schermen

 

heb van een colega zwarte stoffen hoessen gekregen voor hoofdsteuenen

deze doe ik over de steunen heen als er niet gekeken word naar dvd of tv

voor diefstal natuurlijk.

 

laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je hoofdsteuntjes kun je helemaal in delen uitmekaar halen en het Kabel voor je IN/OUT door de stoel heen trekken richting je middenconsole.

 

als je nog vragen hebt hoor ik het wel :wink:

 

Is er ook een beschrijving of foto's of een link naar een site/hier op de site van hoe de kabels door de stoelen heen lopen? Ik heb inmiddels twee mooie TFT schermpjes via MP gekocht nu nog inbouwen. Alleen de research nog even hoe en wat :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden