Ga naar inhoud

welke is de mooiste???


passat2010

welk model/type is het mooist?  

92 leden hebben gestemd

  1. 1. welk model/type is het mooist?

    • -3b
      8
    • -3bg
      45
    • -3c
      40


Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik n beetje extra chroom(gril, stootliijsten) de gedateerdheid flink reduceren. Andersom werkt het ook trouwens. Een hele kale 3bg(vooral de station) doet ook gedateerd aan. Maar de meeste hebben al wat chroom af fabriek.

 

De achterklep van een 3bg sedan is trouwens top. Die zou ik graag op mijn 3b hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Persoonlijk vind ik n beetje extra chroom(gril, stootliijsten) de gedateerdheid flink reduceren. Andersom werkt het ook trouwens. Een hele kale 3bg(vooral de station) doet ook gedateerd aan. Maar de meeste hebben al wat chroom af fabriek.

 

De achterklep van een 3bg sedan is trouwens top. Die zou ik graag op mijn 3b hebben.

 

 

wat heb jij met je 3b grill gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik n beetje extra chroom(gril, stootliijsten) de gedateerdheid flink reduceren. Andersom werkt het ook trouwens. Een hele kale 3bg(vooral de station) doet ook gedateerd aan. Maar de meeste hebben al wat chroom af fabriek.

 

De achterklep van een 3bg sedan is trouwens top. Die zou ik graag op mijn 3b hebben.

 

 

wat heb jij met je 3b grill gedaan

 

Zie avater. Volledige chromen lamellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit even de berichten door te lezen en welk commentaar gegeven wordt en welke auto daar dan gereden wordt.

 

Volgens mij vindt iedereen zijn eigen auto mooier, degene die een 3bg rijdt, vindt die natuurlijk mooier dan een 3c.

De meting zal niet helemaal kloppen aangezien er veel meer 3b/3bg rijders op het forum zijn dan 3c rijders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 3B/3BG een productiefout

Van de 3B/3BG kan ik het niet warm krijgen.

De 3BG vind ik teveel hardplastic van binnen en van buiten een erg grijze muis

3B/3BG maakt een gedateerde indruk

100% een 3C: zeker gezien het feit dat het vorige model Suberp een wat uitgerekte 3BG was die slecht verkocht

Als ik vanuit mezelf kijk als ik 2 3BG's zou krijgen dan zou ik nog doorsparen voor een 3c

:shock::D:angry::mrgreen:

 

Nu zonder gekheid, wat willen we in vredesnaam bereiken met zo'n 'flame' topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De CC, maar aangezien die er niet bij staat de 3BG.

Ik vind die wat stoerder ogen dan een 3C, alhoewel ik dat ook een erg mooie auto vind hoor.

Maar dan wel in de variant uitvoering, de sedan vind ik echt beduidend minder mooi qua lijn.

 

Inderdaad de 3C variant vindt ik ook mooier dan de sedan. (maar bij de 3bg weer andersom) :embarassed:

Jammer dat de CC er niet tussen staat, die staat voor mij ook op 1 :D

@TS

Maar wanneer stopt de poll?

 

(lees net tot 30 aug. :embarassed::book: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3c rijders zijn hier in de minderheid. Vind mijn 3C echt wel mooier dan een 3BG. Heb ze allemaal gehad, 3B, 3BG en nu de 3V Alle in Variant. De 3B(G) serie was toen echt wel ok hoor. Kan voor het model nog goed mee op de weg, maar als je zegt dat de 3BG beter is dan de 3C dan moet ik in de ijzers. Dat is echt niet waar. Is een compleet andere auto en wat je ziet is niet alles wat is aangepast hoor. Rij er eens mee zou ik zeggen. Ik was er altijd al verliefd op vanaf dag 1 dat deze uitkwam. Mijn pa was een van de "early adopters" en had er een na 5 weken na uitkomen van het model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm nou als ik van uit mezelf kijk als ik het geld zou hebben voor een 3c,zou ik toch een 3bg 1.9 tdi kopen.

Dan zou ik een 3bg w8 kopen :mrgreen:

w8 is best vettig maar ik bekijk het vanuit mezelf en rij nogal wat km,s vandaar de 1.9 tdi :wink: (moet jij toch weten)

ja maar jij zegt :"als je geld hebt voor een 3C" dan heb je toch ook geld voor veel benzine? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmmm waarom zijn er dan 3c modellen met een dieselblok??????????

omdat als je wel geld hebt voor een 3C maar geen (dus goedkopere)w8 koopt maar daadwerkelijk een (dure)3C je wel een diesel moet kopen omdat je anders geen geld meer hebt voor brandstof :shock::mrgreen:

 

dan koop ik wel 1 van de laatse 3bg,s met een tdi blok en hou ik geld over voor vette mods zoals side markers :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden