Ga naar inhoud
  • 0

Hoe veel dkm zijn deze onderdelen oud denken jullie?


Sander101

Vraag

Omdat mijn motor zoon diesel geluid maakte heb ik hem laten na kijken bij een kennis van ons.

Nou bleek dat de hele distributie riem vervangen moest worden, de waterpomp was lek en de spanner was niet goed meer.

Ook een paar rollen piepten er over, waar door je een diesel geluid kreeg :|

Nou komt het rare! dit is 15dkm net vervangen!

Ik heb een paar foto's gemaakt van de onderdelen en ik hoop dat kenners mij kunnen vertellen of deze onderdelen echt 15dkm (6maand) oud zijn!

 

Deze piepen er dus over.

img0001zp.jpg

img0002ir.jpg

Deze werkt ook niet helemaal meer.

img0005eh.jpg

img0006wk.jpg

Deze waterpomp van 15dkm is dus nu al lek :blink:

img0007ns.jpg

img0008co.jpg

Dit is de riem de tekst is nu op de foto nog redelijk te lezen maar in het echt is het amper te zien.

img0010bb.jpg

 

Wat denken de kenners hier over? 15dkm of meer :roll:

Ik wil het ook wel mee nemen naar de meeting in hoornseplas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Idd, Waterpomp is zelfde als je 90 dkm erop heeft gezeten,en riem qua uitstraling ook.

De spanner,en en spanrol,tja?? De rol lijkt opzich niet heel oud,maar heeft niks te lijden.

Dat valt wel mee,en spanner is zelfde verhaal.Dus ik denk als i kalles beetje zo zie,moet het gewoon vervangen worden,en rol en spanner is het geld niet dus zal ik gelijk mee pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Idd, Waterpomp is zelfde als je 90 dkm erop heeft gezeten,en riem qua uitstraling ook.

De spanner,en en spanrol,tja?? De rol lijkt opzich niet heel oud,maar heeft niks te lijden.

Dat valt wel mee,en spanner is zelfde verhaal.Dus ik denk als i kalles beetje zo zie,moet het gewoon vervangen worden,en rol en spanner is het geld niet dus zal ik gelijk mee pakken.

 

Ik heb van de week alles vervangen, op de foto's zei je de oude onderdelen die 15dkm/6 maanden oud zijn.

Maar het is me nu wel duidelijk dat dit geen 15dkm oud is,de persoon die dit heeft gemonteerd ga ik even aanspreken! :angry:

Ik heb 110dkm gereden op een riem die maar 90dkm mee gaat.(normaal)

Maar goed dat ik hem heb laten na kijken anders was die misschien wel geknapt! :angry:

Van je familie moet je het maar hebben.... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil niet gelijk noemen dat je verneukt bent? Maar die pomp lijkt mij ouder toe dan 6 maand,en 15 dkm.

Niet te vergeten op foto is dat knap lastig,maar die pompjes die ik destijds uit de ruil weer retour kreeg,zagen er net zo uit.

En die riem vind ik enorm slecht uitziende staat,of hij loopt briek over een rol of onder een spanner,maar fris loopt dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden