Ga naar inhoud

Uitlaat van dubbel naar 2x enkel


Ivo

Aanbevolen berichten

Is iemand in staat met een tekenpakket mijn uitlaat te halveren en 1 deel naar de rechterkant te verplaatsen.

 

Ik wil zien hoe het staat, als het wat is zet ik komende week nog de slijptol aan het werk.

 

uitlaat.jpg

 

Verder, weet iemand of de onderste zwarte strip los te krijgen is. Is wel zo netjes om dan nieuwe uitsparingen te maken.

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt werkend, het zijn twee dempers die uitkomen in 1 pijp. (een hele dikke)

Bij het samenkom (?) punt slijp ik de pijp door en las twee nieuwe pijpen op de dempers. Vanaf de centrale pijp maak ik dan een aftakking naar de ander kant.

Voor nieuwe ophang punten heb ik, zover ik kon zien, genoeg ruimte.

 

Auto moet komende week ff op de brug zodat ik alles op m'n gemak kan bedenken.

 

Dit wordt een relatief eenvoudige en goedkope operatie. Ik hoef alleen een stuk pijp te kopen en de beugels te maken om de rechterkant aan op te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keek heeft het wel op een 3B maar dat is ook een 4motion, dat schijnt uit te maken. Zie ook het passat3b verhaal over de W8 dubbele uitlaat.

 

Bij mijn 3B zit er e.e.a. in de weg om van links naar rechts te gaan (trekhaak, reservewielbak) en eerder gaat ook weer niet ivm tank en achteras.

 

En een dummie vind ik niks, er moeten wel twee rookkringeltjes zijn in de kou bij het stoplicht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er ook 2 eindstukken op zetten en ivm de trekhaak en geen 4wd moet ik door de achterbumper naar rechts, dit is met een hitteschild in de bumper schijnbaar goed te doen(bij een diesel)

 

Oh ja hier nog een paar foto's vanuit Duitsland.. ook wel een paar met dubbele eindstukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden