Ga naar inhoud

  • 0

CC highend tacho in 3C


dreke

Vraag

Hoi,

 

Dit weekend eindelijk de moed gehad om het goede weer te laten voor wat het was en de nieuwe tacho ingebouwd...

 

Resultaat :

 

post-8019-1423824755,9465_thumb.jpg

 

post-8019-1423824755,6809_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,0715_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,1496_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,2278_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,3059_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,384_thumb.jpg

 

* Enkele foto's gebruikt van Motortalk - Conrad3c, heb er zelf nog niet veel goeie gemaakt....

 

Enkele extra mogelijkheden van de MFA :

- weergave in kleur 8-)

- weergave snelheid

- weergave olietemperatuur

- bekijken / wissen servicemelding

 

Verdere foto's volgen nog...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Ben een end op weg om deze er ook maar in te (laten) lepelen...Maakt het dashboard echt af! Ben benieuwd...

 

ben er ook naar op zoek maar helaas zijn ze niet zo goed te vinden en dan ook zeker niet voor een diesel.

Heb er wel gevonden met dot matrix en witte tellerverlichting maar dan voor passat 3c maar benzine uitvoering

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze mod kriebelt wel heel erg...Maakt het dashboard echt af! Heb dus e.e.a. in werking gezet om ook mijn stalen ros van deze upgrade te voorzien. Kost me alleen een ritje naar het Belgische landschap, maar dat heb ik er graag voor over!

 

En dan te bedenken dat ik een week of twee geleden nog schreef dat ik eerst maar 'ns wat km's ging maken met de net verworven aanwinst...:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoeveel kost deze mooie grap me?

 

is er 1tje in de aanbieding op motor-talk voor het spotprijsje van 450euro excl verzendingskosten :shock: . en het is er 1tje voor een benzine motor

--> http://www.motor-talk.de/marktplatz/kombiinstrument-tacho-passat-cc-3-6l-3c8902870f-t2899605.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oke bedankt wulfke,

 

En weet je ook wie m dr opzet voor me?

 

En weet je toevallig ook bij wie ik moet zijn voor de ledjes voor mn achterlicht de bieg mod(skyline)

 

Dank je

 

vooraleer je hulp gaat krijgen van fourmleden zal jeje toch even moeten voorstellen in het "ik ben en ik rij" topic.

Daar zijn ze nogal gesteld op dat de nieuwe forumleden zich even voorstellen.

 

Bieg mod is al door een 20 tal leden uitgevoerd al dan niet zelfstandig of in minimeeting vorm dus even zoeken naar iemand dichtbij of het zelf proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Om lid te worden hoef je alleen maar Lid van PMA (Passat Mods Anonymous) in je onderschrift er bij te zetten.

Dan krijg je instructies om 8x per week (2x op zondag) te praten over onze verslaving, let op, geen genezing garantie. Verder geheel vrijblijvend hoor, het moet natuurlijk geen verplichting worden. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden