Ga naar inhoud

  • 0

CC highend tacho in 3C


dreke

Vraag

Hoi,

 

Dit weekend eindelijk de moed gehad om het goede weer te laten voor wat het was en de nieuwe tacho ingebouwd...

 

Resultaat :

 

post-8019-1423824755,9465_thumb.jpg

 

post-8019-1423824755,6809_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,0715_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,1496_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,2278_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,3059_thumb.jpg

 

post-8019-1423824756,384_thumb.jpg

 

* Enkele foto's gebruikt van Motortalk - Conrad3c, heb er zelf nog niet veel goeie gemaakt....

 

Enkele extra mogelijkheden van de MFA :

- weergave in kleur 8-)

- weergave snelheid

- weergave olietemperatuur

- bekijken / wissen servicemelding

 

Verdere foto's volgen nog...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Jeroen; is geen lastige keuze...:mrgreen:. Ik kreeg een leen-CC mee van Pon en was gelijk verliefd. Ik vind juist de witte verlichting wat 'sjieker' staan dan het blauwe. Zeker in combinatie met het fc scherm. Hadden jij & ik ook in de Audi. Daar vond ik de witte teller icm de rode naalden super...

 

Gewoon voor de CC gaan... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jeroen; is geen lastige keuze...:mrgreen:. Ik kreeg een leen-CC mee van Pon en was gelijk verliefd. Ik vind juist de witte verlichting wat 'sjieker' staan dan het blauwe. Zeker in combinatie met het fc scherm. Hadden jij & ik ook in de Audi. Daar vond ik de witte teller icm de rode naalden super...

 

Gewoon voor de CC gaan... :lol:

 

Hoi Ronald,

Nadeel van het CC scherm is dat dit maar tot 280km/h gaat en de R36 tot 300km/h.

Het nieuwe R36 scherm is dit http://www.youtube.com/watch?v=rhLGReyZGQM en is dus anders dan een standaard Passat. Combinatie CC en R36 zou het mooiste zijn echter dit kan niet,(of toch wel Dreke?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Jeroen,

moest ik mogen kiezen zou ik zelf ook voor de R36 2010 tacho gaan. Die dot matrix valt best wel mee, heb hier zelf een tacho met witte verlichting en dot matrix staan en vind dat best wel meevallen.

Is maar waar je voorkeur naar uit gaat, blauwe wijzers en witte verlichting of witte verlichting met tft display.

 

zelf ben ik ook voor de CC tacho gegaan omdat mijn radio ook die witte verlichting en dezelfde beeldopbouw heeft of in de display.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja, de R36 tacho is ook wel mooi (speciaal met die blauwe naalden). Een combinatie van de twee zou natuurlijk super zijn. En komt er waarschijnlijk wel aan, maar wanneer?

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kunnen we niet die blauwe naalden overbouwen naar de CC tacho :mrgreen: , dan hebben we ineens iets heel origineel 8-)

 

zien er toch wel hetzelfde uit dus moet wel lukken denk ik :lol:

maar ik denk toch wel een beurt over te slaan wanneer de CC tacho wordt opengebroken. Heb hier anders wel een witte tacho liggen waar we op kunnen experimenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wordt de kleur van de naald niet gewoon bepaald door de kleur van de Led die hem verlicht, of is het kunststof naaldje echt gekleurd?

Anders is het naaldje toch wel over te zetten lijkt me.

 

Naalden op zich zijn transparant maar ze zijn op de toplaag rood gemaakt. Maar denk dat er ook zo met blauwe of rode ledverlichting gewerkt word. Dus met enkel de naalden over te zetten gaat het bij nader inzien toch niet echt lukken.

tenzij je paarse naalden wil, dan kan de rode verlichting en de blauwe naald wel een oplossing zijn :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een tip voor degene die de high-end tacho nog moeten plaatsen: Neem het passat 2011 model, die heeft 3 verschillende skins, net als bij de RNS510.

 

EDIT:

De nieuwe tacho communiceert met het comfortstuurapparaat volgens het nieuwe "Bedien und Anzeigeprotokoll" (BAP) en niet meer in DDP, met als gevolg geen comfortmenu en geen Licht & Zicht menu meer.

Misschien dan toch beter om de CC-tacho te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met de CC tacho lukt wel comfort en licht en zicht, die heeft ook BAP protokol (je moet de RNS omschakelen naar BAP)... maar slecht één skin (wel de mooiste vind ik).

Bijkomend heeft die ook nog een menu voor je onderhoudsbeurt (die kan je nu uit het menu resetten + zien hoelang je nog kan rijden), je kan 'alternatieve snelheid ' aangeven (snelheid in miles, handig als je naar England gaat) enz.... Dus MEER mogelijkheden Edwin...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden