gistern wou ik aanzetten met de passie en het schermpje tussen de tellers was maar 1/2 verlicht. dus ik zag het al aankomen.
en ja hoor, auto starte niet enkel het dash ging flikkeren.
een dagje laden en savonds starte hij 20 km gereden en afgelegd en opnieuw strate hij niet
ff de zuurte graad gemeten van de batterij en 1 cel was dood.
vandaag heeft schoonvader nieuwe batterij gehaald en ingestoken, auto starte onmiddellijk en heeft 15min stationair staan draaien, wat mijn schoonpa opviel is dat bij het aansluiten van de batterij er vonkjes uitsprongen (hij zegt dat dit op verbruik wijst, onmiddelijk wijst hij met de vinger naar de nieuwe radio (groupsby hier) ik ben er niet zo vanovertuigd gezien de radio er toch al 2 maand zonder problemen in zit)
ik dacht eerder dat 15 min stationair draaien niet genoeg is om een nieuwe start van stroom te voorzien.
Vraag
Ice^
gistern wou ik aanzetten met de passie en het schermpje tussen de tellers was maar 1/2 verlicht. dus ik zag het al aankomen.
en ja hoor, auto starte niet enkel het dash ging flikkeren.
een dagje laden en savonds starte hij 20 km gereden en afgelegd en opnieuw strate hij niet
ff de zuurte graad gemeten van de batterij en 1 cel was dood.
vandaag heeft schoonvader nieuwe batterij gehaald en ingestoken, auto starte onmiddellijk en heeft 15min stationair staan draaien, wat mijn schoonpa opviel is dat bij het aansluiten van de batterij er vonkjes uitsprongen (hij zegt dat dit op verbruik wijst, onmiddelijk wijst hij met de vinger naar de nieuwe radio (groupsby hier) ik ben er niet zo vanovertuigd gezien de radio er toch al 2 maand zonder problemen in zit)
ik dacht eerder dat 15 min stationair draaien niet genoeg is om een nieuwe start van stroom te voorzien.
wie o wie heeft gelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten