Ga naar inhoud

Van een 3C Variant naar een R-look Variant


Carpcore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

looking verry goooooddd :thumb:

front ziet er goed uit, zeker met de r-line grille. komt wat beter over met jouw kleur dan bij mij (zwart)

de rest is ook best knap.

Mag je bij leasing geen wielen wisselen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je nu zelf nieuwe wielen koopt en er zelf onder plaatst moet je nog extra bijbetalen? waarvoor dan?

Heb nog nooit een wagen in leasing gehad, weet dus ook niet hoe het werkt? is het dan hetzelfde als huren ofzo? is het dan niet zo (van horen zeggen) dat je na een bepaalde periode de kans krijgt de wagen dan over te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe... nou was dat nu zooo moeilijk :lol:

 

maar staat hem goed, al vind ik persoonlijk de voorlip van de R-line mooier, maar goed ook anders hadden we allemaal dezelfde he! :thumb:

Ja, het viel niet mee :lol:

 

Het zou idd niet leuk zijn als we allemaal hetzelfde zouden willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag goed kunnen bekijken en is echt een hele nette mooie passat! en net ruim een uur naar je biegmod kunnen kijken haha

Ja, dat is genieten hè, na zo'n lange dag zwoegen, wetende dat je dit nu zelf ook op de auto hebt zitten :lol:

Het is echt kickuh hoor die Biegmod!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem gisteren in het echt gezien. Mooie wagen Rien. Kleurcombinatie is uitermate fraai alleen die gaten in de achterklep kan er niet wennen. :lol: De mod's maken hem nog aparter.

 

precies jeroen, was me ook opgevallen... en ook dat het een hele mooie voiture is! maar ik moet zeggen die lampen van jouw zijn ook geen porum hoor :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Ik heb gisteren ook eindelijk mijn bodykit binnengekregen! ABT replica voorspoiler, R-line replica achterskirt en side skirts.

Allen dus niet OEM, maar wel gemaakt uit PU. Binnenkort dus alles ff passen en dan naar de spuiter brengen.

 

Dat gaat helemaal super worden!!

Ben benieuwd naar de foto's....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden