Ga naar inhoud

Van een 3C Variant naar een R-look Variant


Carpcore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
heey.. rien ga je nu een abt spoiler erop zetten en de rest van de R-line??? :shock:

 

het design past toch niet echt bij elkaar.... ben benieuwd maar hoop voor je dat het goed staat.

He Eric,

 

Daar heb ik ook even over getwijfeld, maar het lijkt erop dat de afwerking van de ABT en R-line spoiler bij de wielkasten niet veel verschillend zijn, dus de overgang naar de sideskirts wel oké is.

 

....en anders op zoek naar andere sideskirts.... :wink: zit aan die van Votex te denken. Goedkoop en leverbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey.. rien ga je nu een abt spoiler erop zetten en de rest van de R-line??? :shock:

 

het design past toch niet echt bij elkaar.... ben benieuwd maar hoop voor je dat het goed staat.

He Eric,

 

Daar heb ik ook even over getwijfeld, maar het lijkt erop dat de afwerking van de ABT en R-line spoiler bij de wielkasten niet veel verschillend zijn, dus de overgang naar de sideskirts wel oké is.

 

....en anders op zoek naar andere sideskirts.... :wink: zit aan die van Votex te denken. Goedkoop en leverbaar.

 

Votex sideskirts voor een 3C? Waar zijn deze te vinden en wat kosten deze?

Heb je hiervan een afbeelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt dus!? :thumb:

Nu nog een paar nightbreakers in die koplampen :mrgreen:

 

Yep, ABT spoiler gaat mee naar de spuiter :)

En als straks die nightbreakers binnen zijn, dan is die bijna helemaal af....nou ja, af....uitlaat, tunen, spoilers, .... :roll:

 

Forumlid bigwil heeft trouwens een mooie zwarte 3C variant!!!! Die Caractere frontspoiler is wel af hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb geen zin meer om langer te wachten. :blink:

De Votex side skirts zojuist besteld ( in Amerika bij ECS Tuning )

Prijs: $ 159,- (excl $ 85,- verzendkosten en evt inklaringskosten)

Als deze binnen zijn kan ik eindelijk alles naar de spuiter.

Wordt vervolgt....

 

Heb de ABT front dan bij hem besteld en deze is nu al aangekomen en reeds al bij de spuiter binnengestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
...even een korte update:

 

Spoilers (Frontspoiler, Sideskirts, en Dakspoiler ) zijn naar de spuiter.

De R-Line rear skirt was al nieuw en in kleur.

 

Now we wait..... :roll:

 

ben benieuwd, eigenlijk wel zin om eens op de Gykemoddag langs te komen om de passat's eens in het echt te zien.

Zou hij dan al af zijn denk je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd, eigenlijk wel zin om eens op de Gykemoddag langs te komen om de passat's eens in het echt te zien.

Zou hij dan al af zijn denk je ?

 

Dat hoop ik wel, maar ben bang dat het te kort dag is.

Ik heb een special price gemaakt, dus kan/mag niet teveel eisen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist bericht van de dealer. De spoilers zijn al gespoten en liggen te wachten om gemonteerd te worden. Goede en snelle service! 8-)

Ik kan bijna niet wachten, maar moet nog ffe tanden bijten. Planning is om het geheel zaterdag 23okt a.s. te monteren.

 

Ben benieuwd hoe eea zal staan onder de bolide. :P

 

Op de biegmod dag bij Guy (30 okt) te bewonderen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist bericht van de dealer. De spoilers zijn al gespoten en liggen te wachten om gemonteerd te worden. Goede en snelle service! 8-)

Ik kan bijna niet wachten, maar moet nog ffe tanden bijten. Planning is om het geheel zaterdag 23okt a.s. te monteren.

 

Ben benieuwd hoe eea zal staan onder de bolide. :P

 

Op de biegmod dag bij Guy (30 okt) te bewonderen :lol:

 

ah, das mooi. zal er wel goed uit zien.

Heb ondertussen ook al de abt front laten spuiten, enkel nog eens tijd vinden om te monteren.

De spuiter vertelde me dat hij toch wel veel werk heeft gehad om alles mooi glad te zetten omdat er redelijk veel putjes in het oppervlak zaten. Heeft redelijk was moeten opschuren en opnieuw in de primer moeten zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!

 

De spoilers zijn gemonteerd!!! :thumb:

 

Zal van de week foto's maken.

De achterklepspoiler staat nog in de tape....lijmkit moet uitharden....

 

Was best nog even een karwei dat monteren.... :blink: maar het resultaat mag er zijn.

 

De gebruikte ABT frontspoiler is niet toppie afgewerkt door de spuiter, maar ja, je kan ook niet alles hebben 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden