Ga naar inhoud
  • 0

VAG-COM Gordel code?


Cees

Vraag

Wie weet er de VAG-COM code om die vervelende veiligheidsgordel-bel uit te zetten?

 

Ja, ik wéét het, je moet altijd je gordel dragen... en toch zou ik wel van die verdraaide bel af willen, zo nu en dan?

 

Al is het alleen maar voor de sport om dat ding de loef af te steken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik wil ook vag-com aanschaffen, nu heb ik geprobeerd te bestellen bij scantool.

Eerst een kabeltje en dan de software van Ross-Tech instaleren. Maar bij scantool krijg ik geen bericht terug na mijn bestelling. Ik wil nu de kabel bestellen bij Ross-tech, ziet er toch allemaal net iets beter uit. Maar heb geen zin in een naheffing van Fedex. Dus vraagje aan Vdub hoe je hebt geregeld dat dit als gift is verstuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De gordel is uit te zetten via VAG COM stond bij mij uiteraard standaard aan: is direct door de dealer uitgezet bij aflevering. Dus dat moet jou wel lukken Vdub.

 

Ik heb voor de aflevering van mijn nieuwe auto ook de dealer gevraagd om de gordelwaarschuwing uit te zetten maar dat wilde ze niet doen omdat de importeur hun met klem verzocht heeft om dat niet meer te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De gordelpiep kan inderdaad uitgeschakeld worden. Bij ons is dat 5 seconden werk. Met vagcom zal dat vast en zeker ook kunnen. De importeur wil dat natuurlijk niet ivm veiligheid enz. Maar als je daar op gaat letten mag je nix meer. We zijn hier niet in amerika waar je voor elk wissewasje wordt aangeklaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden