Ga naar inhoud
  • 0

VAG-COM Gordel code?


Cees

Vraag

Wie weet er de VAG-COM code om die vervelende veiligheidsgordel-bel uit te zetten?

 

Ja, ik wéét het, je moet altijd je gordel dragen... en toch zou ik wel van die verdraaide bel af willen, zo nu en dan?

 

Al is het alleen maar voor de sport om dat ding de loef af te steken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb het nog nergens gezien dat het uit kan, ook niet op openodb.org

 

Heb vandaag wel een "Legale" VAG-COM HEX-USB-CAN kabel gekocht bij Ross-tech. Met deze kabel ben ik ook in staat de nieuwere auto's met CAN-bus uit te lezen en aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Trouwens, tip voor Vdub, ik kreeg nog even een fijne na-heffing invoerrechten en BTW (in dit geval BELASTING dus) over mijn CAN-USB-snoertje die ik bij Roos-Tech heb gekocht. Ik dacht dat ik goedkoop uit was maar dat viel tegen.

 

Zoiets kost je dus nog even 73,- die je aan Fedex moet betalen. Bezwaar maken, bellen etc. maakt niet uit, je hebt gewoon pech als ze je pakje controleren.....

 

Hoop dat je ongeschonden langs Bromsnor komt Vdub!

 

 

@Jee13, dank voor je tip, hier ga ik mee aan de slag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb em als gift laten versturen, als het goed is zou het dan niet zo zijn.

In USA kost ie omgerekend incl verzendkosten 280 euro, in NL zonder verzendkosten 430 euro.

 

Ik heb em ook nog eens zakelijk besteld dus... btw trek ik af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb vandaag wel een "Legale" VAG-COM HEX-USB-CAN kabel gekocht bij Ross-tech.

 

Legale kabel?

Wat moet ik me daarbij voorstellen..?

 

Kabel met officieel software pakket ?

 

In de kabel zit een dongle of beter gezegd de kabel functioneerd als dongle, net als de autocad-dongle's op de printerpoort is deze bepalend voor de licentie, alle VAG-com versie kan ik gebruiken en nieuwe versies downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag mn kabeltje binnengekregen, die nieuwste vag com gedownload(6,0x) en meteen ff getest en het werkte.... nu nog op zoek naar een verloopje voor de 'oude' stekkers voor auto's van voor 95, met die 2 losse stekkertjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden