Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen/vragen dubbeldin radio/navigatie/DVD Groupsbuy


VW Marco

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Bedankt Arno, ga het morgen direct proberen.

 

let op tekts net iets aangepast.

 

mvg Arno

 

in de map Cars staat ook bij de gekozen auto een black , red en s afbeelding met dezelfde naam.

hiermee word bedoeld my_car_b enz.

 

je kan ook gerust de andere Schil uitvoeringen uitproberen.

er is dan zonder de bewerking (cars map) van de mini uit heel veel types te kiezen.

deze namen staan al op je touchscreen scherm.

 

op de QQ site is wel iemand bezig om in de (default) Schil , een auto afbeelding ipv een pijl te krijgen.

word lastiger ivm het soort bestand.

mvg Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat denken ze te gaan doen met de 1e lichting geleverde radio's?

Krijgen die een nieuwe of krijgen men een vergoeding??

Wel een beetje slordig...... nu maar hopen dat de volgende lichting wel helemaal goed is.

 

Er is mij verzekerd dat de zending die nu onderweg is, wel een werkende RDS heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedankt Arno, ga het morgen direct proberen.

 

let op tekts net iets aangepast.

 

mvg Arno

 

in de map Cars staat ook bij de gekozen auto een black , red en s afbeelding met dezelfde naam.

hiermee word bedoeld my_car_b enz.

 

je kan ook gerust de andere Schil uitvoeringen uitproberen.

er is dan zonder de bewerking (cars map) van de mini uit heel veel types te kiezen.

deze namen staan al op je touchscreen scherm.

 

op de QQ site is wel iemand bezig om in de (default) Schil , een auto afbeelding ipv een pijl te krijgen.

word lastiger ivm het soort bestand.

mvg Arno

Het is gelukt om van de pijl een auto te maken. Alleen vind ik de andere "schillen" niet zo mooi qua structuur, dus heb de oude met de pijl maar weer ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kreeg van de fabriek te horen dat de reeds geleverde radio's waarschijnlijk niet met RDS kunnen werken.

Ben hiermee niet akkoord gegaan en het probleem alsnog daar neer gelegd. Zij hebben de radio's verkocht als zijnde met RDS dus moeten zij ook aan die wens kunnen voldoen.

De radio's die nu onderweg zijn, hebben wel RDS. Is mij verzekerd.

Wordt vervolgd.

Dat is dan mooi balen, mis de RDS nog steeds elke dag. Ben benieuwd wat ze zeggen dat je niet akkoord gegaan bent.

Ik hoop toch dat er wel een oplossing gaat komen. Als de nieuwe lichting wel een werkende RDS heeft, zou het probleem toch bekend moeten zijn bij hun en er dus ook een oplossing zijn.

Anders hoop ik inderdaad wel een tegemoetkoming van hun, het product werkt niet zoals zij beloofd hebben.

Ook al is het een radio van "maar" 300 euro, het is toch nog veel geld en je mag dan verwachten dat de simplele basiszaken zoals RDS wel goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gekke is dat ik met de eerst software update wel RDS had, maar dat alle hardware matige toetsen hun functie hadden verloren. Na de patch om dit te herstellen werkte mijn RDS niet meer. Wat die twee dingen met elkaar te maken hebben zou ik niet weten. Qua hardware lijkt de RDS het dus wel te kunnen doen bij de eerste 5 apparaten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gekke is dat ik met de eerst software update wel RDS had, maar dat alle hardware matige toetsen hun functie hadden verloren. Na de patch om dit te herstellen werkte mijn RDS niet meer. Wat die twee dingen met elkaar te maken hebben zou ik niet weten. Qua hardware lijkt de RDS het dus wel te kunnen doen bij de eerste 5 apparaten.....

Daarom vind ik ook dat ze beter hun best moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal ,

 

Ik ben vanmiddag bij Vdub langsgeweest, op aanraden van mede forumleden om een lid met VAGCOM te bezoeken, om mijn radio te laten aanmelden en ik mag wel zeggen dat ik daar vrolijk van wordt :D:D:D

 

De radio wordt nu herkend en blijft ook aan zoals VWMarco al zei. Alleen zit ik ook met een aantal problemen zoals RDS die niet werkt :angry:

 

ik heb de radio bij Tunex gekocht dus ga het probleem daar voorleggen. Misschien is een instelling of een update, als ik iets meer weet dan laat ik het hier weten

Een ieder fijne paasdagen en niet te veel eieren eten :mrgreen:

groet Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed nieuws. Ik heb net de laatste patch van UGO getest die ik via Alle heb gekregen. De RDS werkt nu en de ontvangst van de radio lijkt ook nog eens beter te zijn. Tevens geen problemen meer met de hardware knoppen. Dus de andere 4 kopers van het eerste uur kunnen hun radio nu ook veilig patchen.

 

1. bin file op een geformateerde SD kaart zetten (fat32)

2. SD kaart in reader stoppen en de radio upgrade zichzelf en wachten tot de radio uitgaat

3. SD kaart verwijderen en dan radio weer aanzetten (klaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goed nieuws. Ik heb net de laatste patch van UGO getest die ik via Alle heb gekregen. De RDS werkt nu en de ontvangst van de radio lijkt ook nog eens beter te zijn. Tevens geen problemen meer met de hardware knoppen. Dus de andere 4 kopers van het eerste uur kunnen hun radio nu ook veilig patchen.

 

1. bin file op een geformateerde SD kaart zetten (fat32)

2. SD kaart in reader stoppen en de radio upgrade zichzelf en wachten tot de radio uitgaat

3. SD kaart verwijderen en dan radio weer aanzetten (klaar)

 

Dat is goed nieuws Jurjen, ben ik ook heel blij mee!

:D:D:D:D:D:D

 

Edit: Bij mij doet hij het nu ook. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden