Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen/vragen dubbeldin radio/navigatie/DVD Groupsbuy


VW Marco

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

voor je de test doet moet het volume echt op 1 staan.

zet je de volume hoger dan krijg je de stuurbedienings instellingen.

 

foto 2 klopt.

toets op scherm in het C gebied. rechterbovenhoek.

houd daarna play/pauze ingedrukt tot info verschijnt.

door op RDS ON TE TOETSEN word de ON iets donkerder.

je kan weldegelijk deze setting wijzigen.

 

kom je er niet uit... kijk dan ook ff in jullie boekje (radio manual) op blz 16. toucscreen settings.

 

ook is het aanbevolen de radio te resetten voor optimaal gebruik. ( kleine gaatje op voorfront)

 

soms wil het wel helpen van te voren het boekje eens door te nemen.

vergeet je ook geen schroefjes bovenop :shock::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe kom ik van die melding af dat ik niet mag autorijden en film kijken tegelijk ? Ik krijg zo geen film te zien tot ik bovenin het scherm klik voor blue thoot. Ik krijg dan even beeld en dan springt het weer op die melding ......

Bij de navigatie geldt dit ook volgens mij. Tijdens het rijden kun je niets aanpassen, je moet echt stoppen dan.

Op zich wel erg veilig, maar een route afbreken tijdens het rijden kan dan niet, dat is minder handig.

Ik ben de IGO8 handleiding nog aan het doorlezen, dus misschien kom ik erachter of dat uit te zetten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
voor je de test doet moet het volume echt op 1 staan.

zet je de volume hoger dan krijg je de stuurbedienings instellingen.

 

foto 2 klopt.

toets op scherm in het C gebied. rechterbovenhoek.

houd daarna play/pauze ingedrukt tot info verschijnt.

door op RDS ON TE TOETSEN word de ON iets donkerder.

je kan weldegelijk deze setting wijzigen.

 

kom je er niet uit... kijk dan ook ff in jullie boekje (radio manual) op blz 16. toucscreen settings.

 

ook is het aanbevolen de radio te resetten voor optimaal gebruik. ( kleine gaatje op voorfront)

 

soms wil het wel helpen van te voren het boekje eens door te nemen.

vergeet je ook geen schroefjes bovenop :shock::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Dit werkt dus niet, ik had hem echt op 1 staan! :|

 

Zijn er nog meer verborgen menu's?? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
voor je de test doet moet het volume echt op 1 staan.

zet je de volume hoger dan krijg je de stuurbedienings instellingen.

 

foto 2 klopt.

toets op scherm in het C gebied. rechterbovenhoek.

houd daarna play/pauze ingedrukt tot info verschijnt.

door op RDS ON TE TOETSEN word de ON iets donkerder.

je kan weldegelijk deze setting wijzigen.

 

kom je er niet uit... kijk dan ook ff in jullie boekje (radio manual) op blz 16. toucscreen settings.

 

ook is het aanbevolen de radio te resetten voor optimaal gebruik. ( kleine gaatje op voorfront)

 

soms wil het wel helpen van te voren het boekje eens door te nemen.

vergeet je ook geen schroefjes bovenop :shock::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Dit werkt dus niet, ik had hem echt op 1 staan! :|

 

Zijn er nog meer verborgen menu's?? :roll:

Ik ook zojuist geprobeerd, krijg precies hetzelfde als jou Robert. Werkt dus niet op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe kom ik van die melding af dat ik niet mag autorijden en film kijken tegelijk ? Ik krijg zo geen film te zien tot ik bovenin het scherm klik voor blue thoot. Ik krijg dan even beeld en dan springt het weer op die melding ......

Bij de navigatie geldt dit ook volgens mij. Tijdens het rijden kun je niets aanpassen, je moet echt stoppen dan.

Op zich wel erg veilig, maar een route afbreken tijdens het rijden kan dan niet, dat is minder handig.

Ik ben de IGO8 handleiding nog aan het doorlezen, dus misschien kom ik erachter of dat uit te zetten is.

 

bij mijn radio kan ik dvd kijken en navigeren.

start de dvd en de navigatie op.

net getest. adres opgegeven in de navigatie.

terug naar de dvd.

dvd draait op het scherm en op de achtergrond hoor je de stem tussendoor die navigeerd. ( dus geen navi beeld)

 

kan je wel gewoon dvd kijken of helemaal niet?

 

Nu even een vraagje over de bedrading.

ik weet niet of er bij jullie een los draadje ( roze van kleur) met de tekst brake in zit.

als dat zo is moet je deze op de aarde - aansluiten. (bijv aan de unit)

er zijn radio's met de teks do not watch , drive safely.

 

ik denk dat "Alle" maar weer eens bij mij moet langskomen voor enige uitleg.

of iemand anders van de 3C radio. PB tje naar mij??

 

groet Arno

 

ps, hebben jullie ook stuurbediening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Effe zoeken op het nissan forum

 

Igo:

MENU-----> instellingen-------> waarschuwingen------> veiligheidsmodus (kan je rijdend alles doen)

 

Nu de filmpjes nog ;)

Wat goed van je! Had ik zo snel niet aan gedacht om op het Nissan forum te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

August, ik heb ugode gemaild met de vraag. De dvd speelt wel af dat wel maar je hebt constant de tekst in beeld dat je niet moet autorijden en film kijken tegelijk. Als je dan in het C gebied toetst dan komt de bediening naar voren inclusief het beeld van de film. Dit verdwijnt echter weer na een paar seconden dus dan kan je nog geen film kijken. (ik sta dan nog stil met de auto die dan niet gestart is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
August, ik heb ugode gemaild met de vraag. De dvd speelt wel af dat wel maar je hebt constant de tekst in beeld dat je niet moet autorijden en film kijken tegelijk. Als je dan in het C gebied toetst dan komt de bediening naar voren inclusief het beeld van de film. Dit verdwijnt echter weer na een paar seconden dus dan kan je nog geen film kijken. (ik sta dan nog stil met de auto die dan niet gestart is)

 

de blauwe met witte streep draad P CNTR moet volgens mij op de aarde - of aan de unit vastgemaakt worden.

 

ik zag dat in jullie pdf manual.

 

de P cntr is parking control... oftewel brake in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb de draad zowel op de min als op de plus gehad maar beide werken niet. Bij de min trek je zelfs alle stroom uit de radio. Als je hem aan moet sluiten is het net als de antenne een plus waar de P ook voor staat. Ik denk dat het toch software matig zou moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt waarschijnlijk moet die radio aangesloten worden aan de geschakelde massa van het handremsignaal.

Die schakelt een massa door als de handrem aangetrokken is.

 

Als je die dus op de vaste massa aansluit, denkt ie altijd op de rem te staan en omzeil je die beveiliging...

Je moet even heel goed nagaan of er plus of massa op dat draadje gezet moet worden... Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

net getest... bij de setup ( rechtsonder) instellingen moet de GPS op OFF staan.

anders werkt het niet mee op de achtergrond.

 

zo kan je ook muziek luisteren en navigeren (op scherm) tegelijk. of andersom

hetzelfde geldt ook voor ipod , sd kaart , dvd , cd. i.s.m. Navi

 

hopenlijk krijg je een goed antwoord van UGO wat betreft de dvd.

zou het toch niet aan de canbus liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Net nog een keer de RDS test gedaan. Het stond btw gewoon in het boekje. :embarassed:

 

Hij is wel iets anders als bij de QQ.

AUX, C, FWRD, RDS stond al op on!!

 

Voor de duidelijkheid, jullie krijgen bij de QQ wel de radio tekst in je beeld??

 

Alvast bedankt.

 

ik maak nu even een foto van mijn instellingen op dat schermpje en plaatst hem wel even hier.

 

groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden