Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen/vragen dubbeldin radio/navigatie/DVD Groupsbuy


VW Marco

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Na mijn update zijn alle hardwarematige knoppen allemaal hun functie verloren. Dus ik zou zeggen wacht er nog maar even mee. Ook geen RDS info, maar misschien moet ik mijn settings nog aanpassen, maar dat lukt nu niet omdat ik niet in het geheime menu kan komen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoop dat alle 'kinderziektes' er straks bij de 3BG versie straks uit zijn.

Als het goed is is alle software straks gelijk en moeten wij geen problemen meer hebben.

En als die toch op mochten treden dan hebben we een topic waar we zo alles kunnen raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hallo,

even een reactie omdat ook QQ radio's geen rds info kregen.

 

formateer een sd kaart naar FAT 32.

zet alleen het bestandje erop.

zet het contact aan van de auto en de radio.

stop het sd kaartje erin.

de update start autm.

de radio schakelt zelf weer uit.

daarna weer aanzetten en zie resultaat. :D:D:D

 

mvg Arno

 

jongens...kijk even op de Qashqai site voor info. incl foto's

bij bestelling 2din touchscreen..

 

moet toch goed gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok, nog even de laatste stand. De RDS werkt wel: naast de gele AV en TA tekst verschijnt nu de RDS informatie. Echter de namen van de zenders worden niet gewijzigd. Er blijft dus een naam van een zender op basis van frequentie in cijfers. Mijn onduidelijkheid kwam voort uit het feit dat ik alle instellingen van de radio kwijt was na de update en ik me in Delft bevindt vandaag en dus niet direct de zender indeling herkende.

 

Nog steeds heb ik na de update een gewijzigde hardware matige knoppen indeling. Bijv. Source geeft bij mij nu een volume daling en DVD zorgt ervoor dat ik naar menu ga. ;-) Beetje raar en heb dus nog niet kunnen vinden hoe ik dit moet wijzigen. Ik kan namelijk nu niet meer bij het geheime menu omdat de forward knop niet meer werkt dezelfde functie heeft......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ok, nog even de laatste stand. De RDS werkt wel: naast de gele AV en TA tekst verschijnt nu de RDS informatie. Echter de namen van de zenders worden niet gewijzigd. Er blijft dus een naam van een zender op basis van frequentie in cijfers. Mijn onduidelijkheid kwam voort uit het feit dat ik alle instellingen van de radio kwijt was na de update en ik me in Delft bevindt vandaag en dus niet direct de zender indeling herkende.

 

Nog steeds heb ik na de update een gewijzigde hardware matige knoppen indeling. Bijv. Source geeft bij mij nu een volume daling en DVD zorgt ervoor dat ik naar menu ga. ;-) Beetje raar en heb dus nog niet kunnen vinden hoe ik dit moet wijzigen. Ik kan namelijk nu niet meer bij het geheime menu omdat de forward knop niet meer werkt dezelfde functie heeft......

Wat raar dat de knopindeling ineens veranderd is........

Ik heb het bestandje nog niet gekregen van Alle, maar wacht dan denk ik maar even me updaten.

Zonder RDS is lastig, maar dat de knopindeling veranderd lijkt me nog vervelender. Maar zal vast wel op te lossen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

ik heb net een passat variant uit 1999 en ben zelf helemaal iet handig in deze dingen.

Maar zie dat het mogelijk is om er een 2din in te plaatsen voor navigatie etc.

Wie kent iemand of wie wil dat erin zetten bij mij voor een leuk prijsje?

Woon in Friesland dus als het kan niet te ver weg.

 

Gr,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee gaat niet om de groepsaankoop.

Weet nog niet precies welk navigatie/radio systeem ik erin wil.

Wou eerst weten of iemand dat voor mij kan doen.

Want heb geen idee welke de beste is voor prijs/kwaliteit verhouding en welke er het beste in geplaatst kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee heb nog geen antwoord retour. heb gister na de melding wel meteen responce gehad, maar daarin werd verteld dat ze dit dus eerst moeten onderzoeken.

Morgen ochtend zal ik nogmaals een mail sturen, met dringend verzoek om oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Na mijn update zijn alle hardwarematige knoppen allemaal hun functie verloren. Dus ik zou zeggen wacht er nog maar even mee. Ook geen RDS info, maar misschien moet ik mijn settings nog aanpassen, maar dat lukt nu niet omdat ik niet in het geheime menu kan komen ;-)

 

een reset zou kunnen helpen.

als dat niet meer kan of werkt kan je ook de bedrading loskoppelen

alleen de stekkerverbinding van de auto

laat hem ruim een uur los ivm de memory

 

mvg Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanochtend bericht gekregen

Ze zijn druk bezig. Het schijnt een redelijk basic RDS functie te zijn.

Alleen snappen ze niet waarom er chinese tekens bovenin het schermpje verschijnt (is het Highline schermpje tussen je toerenteller en km.teller)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
en de oplossing al gevonden voor de rds ik heb nog niks gelezen of heb ik er over gelezen

 

by dieseltje » 23-03-2010 17:16:28

Vanochtend bericht gekregen

Ze zijn druk bezig. Het schijnt een redelijk basic RDS functie te zijn.

Alleen snappen ze niet waarom er chinese tekens bovenin het schermpje verschijnt (is het Highline schermpje tussen je toerenteller en km.teller)

 

Helaas nog niet meer bekend dan dat ze er druk mee bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden