Ga naar inhoud

  • 0

Iemand ervaring met V-maxx schroefset ?


Boli-Rent

Vraag

Nu ik de Variant alweer 1,5 jaar heb vind ik t wel tijd worden dat ze deze zomer wat lager bij de grond mag.

 

Mijn vraag aan jullie : heeft 1 van jullie ervaring met een schroefset van V-maxx ?

Ik heb er al wel wat over gevonden op t net , maar ben benieuwd of de demping ook stugger is en het dus niet alleen verlagen is met zo'n set.

Dat je dus niet stapvoets over de drempels moet omdat je door t veren alsnog met je neus op de grond komt.

 

Dit omdat deze sets een stuk (300,-) goedkoper zijn dan bijv. FK of Weitec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Mmm, ben nog niet veel wijzer.

 

Wat wil je horen dan?

 

Over merken als koni, eibach en kw hoor je weinig mensen klagen in tegenstelling tot vmaxx. Lijkt mij reden genoeg om het niet aan te schaffen.

 

Probeer anders met een aantal auto's te rijden die elk hun eigen merk schroefset hebben, dan ervaar je zelf hoe het rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry voor de late reactie :~ ik heb hele slechte ervaring met V-Maxx, ik heb ze eerste keer meegekregen, toen zaten er in de doos de verkeerde dempers en veren.

De 2e keer gelijk de doos geopend, voordat ik naar Vdub ben gegaan, en idd het waren de goede (*feest*)

Na het plaatsen meerdere keren versteld en na echt waar 6 maanden was deze linksvoor en rechtsachter lek.

Er zaten roestplekken op de "piston" (als Vdub ze nog heeft liggen dan maakt ik volgende week er wel foto's van)

Contact opgenomen met de leverancier en die gaf me een 0 op mijn request, ok dan maar met de mensen van V-Maxx gebabbeld, die gaven ook geen gehoor.

Ik zou de veren tezwaar hebben belast en roest dat kon niet, want dat duid op tezwaar belanden.

Nou... das mooi, ik heb bijna nooit iets achter in de wagen, ondankst dat het een variant is,en mijn motor is echt niet zwaarder geworden.

 

Anyway, ik heb de KW's van Antonio overgenomen, ok ze staan iets hoger op de poten vergeleken met die van de V-Maxx, maar het rijd heerlijk.

Als iemand die dingen wil hebben, moet je snel zijn, ze liggen in 't oud ijzerbak in Vorden.

Ik ben van mening dat ik waarschijnlijk een pech setje heb gekocht en dat ze qua kwaliteit niet onder doen tegenover KW of Eibach. :thumb:

....en toen kwam een olifant met een grote snuit en blies het verhaaltje uit!

Echt aan ieder die deze V-Maxx dingen wil aanschaffen, spaar even door en kies een kwaliteits merk, je zal er geen spijt van krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet hier trouwens wat rechttrekken. Ik was in de veronderstelling dat ik een Koni-schroefset heb. (was mij verteld door de verkoper) Toen ik gisteren de winterbanden ervan heb gehaald heb ik het setje een beetje beter bekeken en tot de conclusie gekomen dat er een H&R set gemonteerd is.

 

Binnenkort haal ik ze er eens onderuit om te kijken als er een hardheid verstelling op zit. (ze zijn op het moment echt beenhard.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo ik heb er nu ook genoeg van van de vmaxx rotzooi ik gooi het weg zonde van het geld ik heb er alleen maar trammeland mee .

Jij krijgt er minder voor terug als dat je origneel hebt ja een hoop problemen erbij heb al 2 veren achter begroken gehad en 2 schokbrekers voor kapot .

En nu heb ik weer nieuwe set draagarmen eronder en dacht dat dat het bonken was maar niets opgeleverd maar de set zakt gewoon te ver door waardoor de bovenste 2 draagarmen boven in de wielkuip raken .

 

IK HEB ER NU ECHT GENOEG VAN MET DIE V-maxx TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOEEEEEEEEP.

 

ga maar eens iets goeds kopen .

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo ik heb er nu ook genoeg van van de vmaxx rotzooi ik gooi het weg zonde van het geld ik heb er alleen maar trammeland mee .

Jij krijgt er minder voor terug als dat je origneel hebt ja een hoop problemen erbij heb al 2 veren achter begroken gehad en 2 schokbrekers voor kapot .

En nu heb ik weer nieuwe set draagarmen eronder en dacht dat dat het bonken was maar niets opgeleverd maar de set zakt gewoon te ver door waardoor de bovenste 2 draagarmen boven in de wielkuip raken .

 

IK HEB ER NU ECHT GENOEG VAN MET DIE V-maxx TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOEEEEEEEEP.

 

ga maar eens iets goeds kopen .

 

groeten patrick

joh... die van mij waren al lek toen ze er onder gingen (bij wijze van spreken)

veren zijn wel heel gebleven, misschien wel geluk gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze gebeld bij v-maxx en nu gaan ze het in de groep gooien en contact opnemen met carfantasy waar ik ze gekocht heb .

Ik ga proberen dat ik een andere set kan kopen met bijbetaling van een ander merk , zat dan te denken aan koni of fk of zoiets iets van betere kwaliteit .

Maar ik hoor nog van vmaxx laat het wel horen ben tenslotte al een jaar over de garantie heen ben benieuwd.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@devil31: Jij hebt een 3b he? Zijn die draagarmen anders dan een 3bg?

Want mijn maat zijn 3b heeft ook last van die draagarmen(die rijdt met een DTS-schroefset). Ik rij op v-maxx en zit lager dan hem maar ik raak nooit iets.

En ik schuur met een en ander onderaan de wagen als ik sommige drempels neem,en het is niet met de bumper, dus ik zit wel redelijk Laag.

We vragen het ons beiden af hoe het komt. Want op zijn 3b hoor je het wel serieus kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo vagman

 

ik heb contact gehad met v`maxx en wat is het antwoord zal wel een montage fout zijn :

Maar ze deden mij een aanbod die moet je maar eens lezen daar geven ze de fout zelf toe lees maar heb het er echt mee gehad.

 

Goedemorgen Patrick,

 

Bedankt voor deze e-mail.

Wij hebben dit nog nooit meegemaakt zoals we allemaal hier al aan u doorgegeven hebben.

Wij hebben geen idee wat er aan de hand kan zijn, maar wij zijn er bijna zeker van dat er hier ergens een inbouwfout gemaakt moet zijn.

Wij kunnen dit zo ook niet oplossen en uw garantie-termijn is helaas ook al een tijdje verlopen.

 

Wij zouden u wel een tegemoetkoming willen doen.....Wij zouden u een complete schroefset, maar dan met de zware veren aan de voorzijde, die ook geschikt zijn voor de A6 2,7TDi's en ook voor de RS modellen gebruikt worden...

Wij kunnen u bij zéér hoge uitzondering en uit coulance, deze set voor € 150,- aanbieden.

Deze set zou u dan wel verplicht bij een goede dealer van ons: Color Shop in Venlo, in moeten laten bouwen.

De inbouwkosten zal u zelf moeten bespreken met Color Shop Venlo.

 

Ik geef er niet ene cent meer aan uit want mijn veren zijn te slap hahahaha wat een stelletje

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Sorry even op je maat terug te komen denk dat ie ook te slappe veren heeft zou het anders niet weten het ligt echt niet aan die draag armen hoor.

Het punt is gewoon hij zakt te ver in met inveren dat is het probleem .

groeten patrick

 

Dan zijn de veringen van een 3b en 3bg toch niet dezelfde.

Ik zal het hem eens zeggen. Want hij rijdt met DTS en zakt ook ver in. Het rare is dat ik met v-maxx door stukken kan rijden waar hij raakt en ik niet, en ik dieper lig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden