Ga naar inhoud

Matten via matten-online.nl


Bartman

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Hierbij wil ik graag een ervaring met jullie delen die ik heb gehad met http://www.matten-online.nl.

 

Op zaterdag 23-1 heb ik de duurste kwaliteit (velours) matten besteld à €39,50+€6,- verzendkosten voor mijn Passat. De bestelling zou binnen 2-3 werkdagen opgestuurd worden. Op vrijdag 29-1 ontving ik de matten. Iets te laat, maar verder geen probleem.

 

Toen ik de matten ik de auto legde en wilde bevestigen vielen mij de volgende zaken op:

- De matten voor zijn niet fatsoenlijk te bevestigen, als je de mat aan het eerste bevestigingspunt vastmaakt, is het onmogelijk de mat te bevestigen aan het tweede bevestigingspunt. De positie van de bevestigingspunten klopt simpelweg niet. Dit geldt zowel voor de linkerzijde als de rechterzijde;

- De vorm van met name de bestuurdersmat klopt niet. Er komt een bobbel in de mat die je er niet goed uitkrijgt. Daarbij is de mat ook veel te dik om de pedalen nog goed te bedienen. Als ik bijv. wilde remmen, zat ik met mijn voet veel te hoog;

- De matten achter zijn niet voorzien van bevestigingspunten terwijl dit bij de originele matten wel is en er bevestigingspunten in het tapijt van de auto zitten. Op de site van matten-online spreekt men van bevestiging via de originele bevestigingspunten, dit is dus niet het geval;

- De pasvorm van de matten achter is ook niet zoals het hoort.

 

Ik heb contact opgenomen met matten-online en kan de matten retour sturen zonder dat er verder al te moeilijk werd gedaan. Prima service verder dus.

 

Zojuist heb ik de dealer gebeld en ga ik daar de originele matten halen voor €40,-. Ben ik nog goedkoper uit en ben ik zeker dat alles netjes past.

 

Hopelijk hebben jullie hier iets aan, als iemand andere ervaringen heeft horen we het natuurlijk ook graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar besteld bij mattenonline.nl

Ik heb de beige matten voor mijn 3BG Variant besteld.

De bevestiging is exact als VW origineel en de kleur was exact !

De matjes voor achterin waren ook goed, alleen de vorm blijf ik lastig vinden.

Ik zal morgen even wat plaatjes maken en plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar besteld bij mattenonline.nl

Ik heb de beige matten voor mijn 3BG Variant besteld.

De bevestiging is exact als VW origineel en de kleur was exact !

De matjes voor achterin waren ook goed, alleen de vorm blijf ik lastig vinden.

Ik zal morgen even wat plaatjes maken en plaatsen.

 

Heb jij een Sonnenbeige interieur?? Ben ook op zoek naar beige matten, maar de kleur is soms wat lastig. Ben benieuwd naar de pic's

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze ook 2 weken terug daar besteld, ging prima. Enige dat wel handig is als je van te voren doorgeeft of je ronde of ovale sluitingen hebt. Ik krijg ronde toegestuurd, maar heb ovale. Daarop heb ik netjes ovale bevestigingspunten toegestuurd gekregen van mattenonline, die ik er zelf dan ik kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik ze ooit bij Guyke gekocht bij een JD meeting (al een heel tijdje geleden, alzheimer e.d.) deze waren toen voor in mijn 3B.

Dit was een mattenset waarbij achter 1 hele mat was, dus de mat liep door over de middentunnel heen.

Dit vond ik echt fijne matten. Ook de voormatten waren van hele goede kwaliteit.

 

Bij matten-online.nl heb ik nog nooit besteld, maar ik zie dan ook niet die versie met de doorlopende mat achter. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Oud topic maar matten-online heeft het bij mij verpest.

Bestel een mattenset voor de paarskleurige polo van me vriendin.

Dus ik bestel een mattenset met een paarse rand keuze 039.

Wat krijg je... een roze rand terwijl de afbeelding toch echt de kleur blauw paars is.

Ik stuur een mail met het verhaal dat ik ontevreden ben en wat krijg ik als reactie: ik begrijp het mijn excuus.

 

Wat een stumpers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een mail gestuurd met bijage de foto van de mattenset zoals nu in de auto ligt met de roze rand.

Kreeg zojuist toch een mail met een wat beter antwoord en ze geven toe een fout gemaakt te hebben.

Mij is beloofd dat de juiste set mijn kant opgestuurd gaat worden.

Dus we wachten af wat er nu binnen gaat komen en of het komt.

Altijd jammer als iets niet goed gaat met een online bestelling :| maar ja vrouwtje lief zei laatst in een opwelling hoe stoer zou t zijn als ik matten had met een paarse rand beetje in de kleur van de auto.

Daarom kwam ik terecht op deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden