Ga naar inhoud

Photoshoot(s) SilverBullet - Update Page 9 en 10


SilverBullet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Volgens mij kun je ze wel gewoon in je foto album zetten...

 

 

Maar eh... dat je die uitlaten niet hoger krijgt heb ik toen ook te horen gekregen...

Maar bij mij zeiden ze dat ik dit opties wat kom verhullen door iets meer terug te duwen...

Dan steken de chrome eindpijpen iets minder uit.

Misschien is dat iets ?

Verder vind ik het eigenlijk best wel mee vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Thanks all..

Ik moet er zelf wel even aan wennen. Wat Micky al zei.. het zijn flinke gaten die erin zitten... Dus je ziet alles zitten.. Moet het maar is een keer goed schoonmaken daar :D En de klauwtjes kleuren stond toch al op de plannig dus dat komt mooi uit.. Ben alleen nog niet uit over de kleur.. Zwart, rood of zilver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter!

 

Zou of voor zwart gaan of voor een donkere zilverkleur, iig geen rood die er zo uitspringt, met die kleur leg je ook nog eens de nadruk op die kleine knijpertjes, het zijn toch geen brembo, movit of stoptech?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter!

 

Zou of voor zwart gaan of voor een donkere zilverkleur, iig geen rood die er zo uitspringt, met die kleur leg je ook nog eens de nadruk op die kleine knijpertjes, het zijn toch geen brembo, movit of stoptech?

 

Haha nee helaas (nog) niet. Als het Brembo waren bleven ze zeker roord ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er denk ik 235 om leggen..

 

Want? Voor de look van achter? De velgrand/band verhouding vind ik 225 mooier denk ik. Breder voor het achter aanzicht is natuurlijk ook heel mooi.

 

btw.. De velgen zo op de foto vind ik mooier dan in het echt.. in het echt worden de schijfjes etc wel klein hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden