Ga naar inhoud

Photoshoot(s) SilverBullet - Update Page 9 en 10


SilverBullet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leuke reportage ! Je hebt er werk van gemaakt.. Zwart-wit is ook een leuk idee. Misschien nog wel beter dan kleur. Probleem is vaak dat je foto's wilt maken met mooi weer, maar vaak is dan de belichting een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silverbullet erg mooie wagen als de mijne ook meegekleurde strips had dan lijkt hij er presies op uitgesloten van de velgen want ik heb (nog) wieldoppen. Daarover een vraag, die velgen die je eronder hebt hoeveel inch is dat en waar heb jij die vandaan? De leverancier die ik gevonden heb en ze mij voor inkoop wil leveren met banden (waar ik ook nog niet uit ben welk merk ik neem) die kan mij ze alleen in 16 inch leveren maar ik denk zelf dat dat te klein is en niet mooi, ik heb liever 17 inch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ED_PASSAT, ik zou hier even kijken: http://www.velgenland.nl/index.php?page ... cat_id=193

 

Ze hebben hier 17" en 18".

 

Ik vind ook dat je deze velg idd in minimaal 17" moet nemen anders is het zonde en komt de velg niet tot z'n recht. Persoonlijk zou ik 18" of 19" nemen.

 

Naast velgenland zijn er nog velen anderen die deze RS4 aanbieden. Ze zijn/waren erg gewild.. Maar velgen land is volgens mij erg goedkoop.

 

@chrompassat.. hmm of was het nou 3.5 cm :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden