Ga naar inhoud

Photoshoot(s) SilverBullet - Update Page 9 en 10


SilverBullet

Aanbevolen berichten

ED_PASSAT, ik zou hier even kijken: http://www.velgenland.nl/index.php?page ... cat_id=193

 

Ze hebben hier 17" en 18".

 

Ik vind ook dat je deze velg idd in minimaal 17" moet nemen anders is het zonde en komt de velg niet tot z'n recht. Persoonlijk zou ik 18" of 19" nemen.

 

Naast velgenland zijn er nog velen anderen die deze RS4 aanbieden. Ze zijn/waren erg gewild.. Maar velgen land is volgens mij erg goedkoop.

 

@chrompassat.. hmm of was het nou 3.5 cm :oops:

 

ik vernam van een andere velgenboer dat dit koreaanse velgen zouden zijn en dat de italiaanse replica's de beste kwaliteit hebben... klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

@ peedeepee.. Nou de verkopers zeggen wel meer, vaak om het spul alleen te verkopen.. nu zeggen ze weer dat de Duitse het beste zijn en juist de Italiaanse niet..

 

maar stiekem denk ik dat ze gewoon allemaal wel goed zijn :wink:

gewoon zelf even kijken...

 

ik heb ze in het 17'' nog steeds zou ik het niet weten waar ze vandaan komen maar ze zijn goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ peedeepee.. Nou de verkopers zeggen wel meer, vaak om het spul alleen te verkopen.. nu zeggen ze weer dat de Duitse het beste zijn en juist de Italiaanse niet..

 

maar stiekem denk ik dat ze gewoon allemaal wel goed zijn :wink:

gewoon zelf even kijken...

 

ik heb ze in het 17'' nog steeds zou ik het niet weten waar ze vandaan komen maar ze zijn goed.

 

Gekocht bij velgenland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

@ Chippie, Ja op de foto zijn de velgen nog zwart.. maar in het echt zijn ze al redelijk aan het roesten hehe

 

@JPstyle, Ik vind mijn kontje het minste mooi van de hele auto... dus die fotografeer ik niet zo vaak.. maar ik zal is in mijn archief kijken ;) Op page 1 staat er sowieso 1 geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het echt is hij opzich wel mooi.. maar van de 3BG vind ik stukken mooier..

Als je een foto van een 3B achterkant vind ik sowieso niet zo super.. en sja die Remus pijpen.. die zaten er al onder :D Maar als ze er niet onder zaten had ik ze ook gekocht. Heb tot nu toe altijd Remus of Sebring gekocht.. Ze bevallen me goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden