Ga naar inhoud

  • 0

Bluetooth Touch Adaptor


Eric

Vraag

Vorige week een nieuwe GSM gekregen (Nokia 3720c) en uiteraard past deze niet meer in de cradle van m'n 3C.

Een nieuwe cradle is (nog) niet beschikbaar voor deze GSM, dus had ik een touch adaptor besteld.

Deze vanmorgen opgehaald en ff m'n GSM aanmelden dacht ik........Kreeg het met geen mogelijkheid voorelkaar. FF terug naar de Dago en wat blijkt: m'n Passat is te "oud" :(

De adaptor kan zich niet aanmelden bij het regelapparaat. Komt dit bij 1 van jullie bekent voor?

Ik het de "standaard" telefoonvoorbereiding in m'n 3C, dus niet de premium.

 

Eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Eric,

 

dat is raar en ik geloof de uitleg niet die je hebt gekregen. mijn 3C is van mei 2007( stond op kenteken jan 2007 en zal dus ergens eind 2006 geproduceerd zijn). Ik heb een nokia 3110. Deze zit met een cradle op de standaard autotelefoonvoorbereiding(ik heb een business edition) en heeft een blue tooth verbinding. De cradle laad eigenlijk alleen het toestel op. Ik heb ook de blue tooth touch beprobeerd, en werkte!! maar ik von hem te duur. Ik meen 229,- dat de prijs was.

 

Prive heb ik de mokia E71 en deze werkt ook met de blue tooth cradle (die voor de 3110). Wellicht moet deze eerst eens aangemeld worden op de auto.

 

Ik hoop dat dat het is en dat het gaat werken, want nogmaals auto te oud vind ik een rare uitleg. succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de duidelijkheid, mijn Nokia 3720 werkt prima via de oude cradle alleen past hij daar niet in :(

Aangezien er voorlopig geen cradle beschikbaar komt voor deze 7320 had ik de touch adaptor besteld, inderdaad €229,- en dus erg duur.....

Het probleem is nu dat de adaptor zich niet wil aanmelden op de co mfortunit in de auto. Garaga geeft aan dit vaker gezien te hebben met "oudere"3C's. (die van mij is van juni 2007, kenteken januari 2008....)

 

@Bolleke: Jij geeft aan dat jij hem bij jou geprobeerd had, maar wat had je geprobeerd? Daadwerkelijk aanmelden op het regelapparaat of alleen maar in de houder stoppen zodat het touchscreen aangaat en dus gewoon kunt bedienen? (maar geen GSM koppelen!)

 

Eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo Eric,

 

Ik heb de adapter ingeplugged en mijn telefoon via de bleutooth menu laten zoeken en de telefoon werd naar mijn idee goed gekoppeld. Ik zal het nogmaals proberen bij de dealer kijken of het wel echt lukt...

 

Ik kon de adaptor wel zien in m'n GSM maar als ik wilde verbinden kwam de melding dat de dienst niet werd ondersteund door het andere apparaat (adaptor dus).

Via het menu van de adaptor kon je ook zien dat het de adaptor niet lukte om met de auto verbinding te maken....

 

Hou me op de hoogte van jou "test".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vorige week een nieuwe GSM gekregen (Nokia 3720c) en uiteraard past deze niet meer in de cradle van m'n 3C.

Een nieuwe cradle is (nog) niet beschikbaar voor deze GSM, dus had ik een touch adaptor besteld.

Deze vanmorgen opgehaald en ff m'n GSM aanmelden dacht ik........Kreeg het met geen mogelijkheid voorelkaar. FF terug naar de Dago en wat blijkt: m'n Passat is te "oud" :(

De adaptor kan zich niet aanmelden bij het regelapparaat. Komt dit bij 1 van jullie bekent voor?

Ik het de "standaard" telefoonvoorbereiding in m'n 3C, dus niet de premium.

 

Eric.

 

Ik ben dus ook opzoek naar z'n touch adaptor, maar als ik dit zo lees zal hij het bij mij ook wel niet gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ligt eraan van wanneer jou 3C is.

Ik zou gewoon bij de dealer langs gaan en het proberen. Lukt het niet kun je hem altijd nog terugbrengen.

 

 

De auto van mei 2005 (en de motor van 2009 :lol: )

 

Ik ga volgend jaar wel even langs de dealer :wink: het zal bij mij wel niet werken.

 

 

Goede jaar wisseling toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eric, zou het niet kunnen liggen aan jouw nieuwe Nokia. Als je hier kijkt: http://www.volkswagen-zubehoer.de/media_in00.html staat daar ook geen Nokia 3720 bij. Aangezien ze zeggen dat het op elke 3C zou moeten werken en ze een lijstje met geteste telefoons publiceren lijkt het mij logischer dat het aan je telefoon ligt. Heb je nog een ander toestel waarmee je kunt testen? (het mooiste zou zijn als deze ook in de lijst staat :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik v/d week van de dealer hoorde is dat de regelapparaten in de auto's per land verschillend (kunnen) zijn.

Het hoeft dus idd niet zo te zijn dat een bepaald regelapparaat in bijvoorbeeld een Duitse Passat 3C met een bepaalde motor gelijk is aan die in Nederland.

Uiteindelijk trekt productie dat wel weer gelijk, maar dit kan mogelijk verklaren waarom de adapter bij jou niet de connectie kan maken met de wagen.

Best waardeloos, want ik hier kom je dus pas proefondervindelijk achter. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij deed de adapter het eerst ook niet. Maar na een week in de telefoonvoorbereiding gezeten te hebben ging de adapter het opeens doen. Nu heb ik heel af en toe nog wel eens dat de adapter zich niet wil aanmelden bij de telefoonvoorbereiding. Maar dit is echt maar heel af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wij hebben hem ook! Passat is van 2006 en het heeft in het begin wat problemen gehad met aanmelden met uhv en telefoon, maar ik geloof dat dat ook aan de eigenaar ligt..... Wij dus... :P

 

Systeem werkt, als je het voor het eerst moet pairen, een beetje omslachtig... maar nu werkt het goed...

Okeyokey, af en toe dat de verbinding wegvalt, maar verder kan ik gewoon verbinden.....

Eigenlijk hetzelfde als wat Martyn hierboven zegt

 

Voor de volledigheid, Passat komt uit Duitsland en de adapter ook bij de duitse dealer

 

Wat ik hoorde is dat je die adapter ook kunt updaten....

Wie weet daar meer van? Kan de dealer dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden