Ga naar inhoud

DOMDOMDOM!!!!


wouter 4-motion

Aanbevolen berichten

Had een week niet in mijn passat gereden maar moest vanochtend naar schiphol

maar ik de de ramen schoon krabben en zag ik dat het ijs ook op de

binnenkant van de ramen zat (shit dacht ik)

had hier voor de volgende oplossing een klein waxine licht op het dashbord geplaats

boven de ventilati roosters die boven de radio zitten dus niet te dicht op het glas dit een

kwartiertje laten staan en hele voor raam van binnen mooi ondooit

ik in de auto en wat zie ik een scheur in mijn raam van bijna 25 cm shit jammer dan

 

beetje dom maar ben goed verzekerd en er komt volgende week een nieuwe in en kost niets

 

maar als ik er nu een raam met voorruit verwarming in laat zetten is dit een beetje makkelijk aan te sluiten

want dan betaal ik die optie uit eigen zak en sluit ik het zelf aan

 

groet wouter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waxinelichtje op je dashboard???? :shock::shock: Hoe kom je erop, hahahahahahaha!

De ruit is te snel warm geworden en is door de spanning geknapt, jammer!

Zonde joh, misschien nu een voorruit met voorruitverwaming bestellen????

 

Heb anders nog wel een kleine gasbrander voor je ipv een waxinelichtje!!! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waxinelichtje op je dashboard???? :shock::shock: Hoe kom je erop, hahahahahahaha!

De ruit is te snel warm geworden en is door de spanning geknapt, jammer!

Zonde joh, misschien nu een voorruit met voorruitverwaming bestellen????

 

Heb anders nog wel een kleine gasbrander voor je ipv een waxinelichtje!!! :wink:

 

Het waxinelichtje werd mij van de week aangeraden bij de ANWB. Voor t geval we in de file kwamen tijdens de aankomende wintersport. Ik was t al niet van plan vanwege roetaanslag maar nu al helemaal niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je heb wel geluk gehad.

 

ze gaan soms ook gewoon in brand als een grote vlam (zelf mee gemaakt ) het leek wel een fakkel.

en als de kaars gesmolten is wordt het aluminimun heel erg warm zo brand hij een plek in de dashbordt. ( heb ik een keer met mijn tv gehad daar had ik ook 1 op gezet en toen zat de vorm er in)

die dingen zijn niet te vertrouwen vind ik.

 

als er mensen zijn die dit mee neemt voor wintersport zoals wat de anwb voor schijft altijd een glaasje mee nemen waar je hem in kunt doen.

gr dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ook een klein electrisch kacheltje nemen met een tijdklok er tussen. 5 min. voor je weggaat het kacheltje aan laten gaan en als je dan weggaat heb je een heerlijke warme auto. heeft me pa in zijn T5. ideaal. helemaal als je 220v in je auto hebt. heb je ook geen gedoe met haspel of verlengkabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ook een klein electrisch kacheltje nemen met een tijdklok er tussen. 5 min. voor je weggaat het kacheltje aan laten gaan en als je dan weggaat heb je een heerlijke warme auto. heeft me pa in zijn T5. ideaal. helemaal als je 220v in je auto hebt. heb je ook geen gedoe met haspel of verlengkabel.

 

Ja voor iedeën moet ik bij jou zijn :mrgreen:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha, ik weet wel hoe ik mijn voorruit ga ontdooien morgen. Zei gister al tegen mijn vrouw dat ik hoop er eerdaags een steentje op te krijgen ivm voorruitverwarming. (zelf een tik op geven gaat me iets te ver :mrgreen: )

jammer van de voorruit, hoop dat de afhandeling soepel loopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een week niet in mijn passat gereden maar moest vanochtend naar schiphol

maar ik de de ramen schoon krabben en zag ik dat het ijs ook op de

binnenkant van de ramen zat (shit dacht ik)

had hier voor de volgende oplossing een klein waxine licht op het dashbord geplaats

boven de ventilati roosters die boven de radio zitten dus niet te dicht op het glas dit een

kwartiertje laten staan en hele voor raam van binnen mooi ondooit

ik in de auto en wat zie ik een scheur in mijn raam van bijna 25 cm shit jammer dan

 

beetje dom maar ben goed verzekerd en er komt volgende week een nieuwe in en kost niets

 

maar als ik er nu een raam met voorruit verwarming in laat zetten is dit een beetje makkelijk aan te sluiten

want dan betaal ik die optie uit eigen zak en sluit ik het zelf aan

 

groet wouter

 

Hoi Wouter

Heb je jezelf al afgevraagd waar het ijs aan de binnen kant vandaan komt?

Als dat niet opgelost wordt, heb je dat ook met een verwarmde voor ruit, je zal best ergens een lekje hebben denk ik zo, Matthijs heeft bij mij onder het pollenfilter dat bakje vernieuwd het rubber gedeelte was helemaal verteerd, en voelde als die gewassen was bij de passagiers kant af en toe nat aan.

Ik zou maar eens voelen aan het tapijt vloerbedekking in de passaie of die niet wat vochtig is, wat heb je eraan als je ijs op de ramen hebt zitten aan de binnen kant dat loopt zo je dashbaord in met alle gevolgen van dien met een verwarmde ruit. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel goed excuus om verwarmde te nemen

(was vanochtend heeeeeerlijk)

 

Inderdaad geniaal die verwarmde voorruit.

Het mooiste vind ik nog niet eens dat je niet meer hoeft te krabben, dat moet voor de zijruiten toch wel. Maar vooral dat de ruit ook helemaal niet meer beslaat van binnenuit als je m even opgewarmd hebt!!

 

Dus niet meer dat gedoe met de blower er vol op en dat ie dan langzaam opentrekt enzo, helemaal niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel goed excuus om verwarmde te nemen

(was vanochtend heeeeeerlijk)

 

Inderdaad geniaal die verwarmde voorruit.

Het mooiste vind ik nog niet eens dat je niet meer hoeft te krabben, dat moet voor de zijruiten toch wel. Maar vooral dat de ruit ook helemaal niet meer beslaat van binnenuit als je m even opgewarmd hebt!!

 

Dus niet meer dat gedoe met de blower er vol op en dat ie dan langzaam opentrekt enzo, helemaal niks!

 

Is natuurlijk wel lekker hoor, maar op afstand de auto starten gewoon van uit huis is en blijft veel makelijker, en alles ijs, sneeuw is weg van de ramen rondom + de stoel is lekker warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is natuurlijk wel lekker hoor, maar op afstand de auto starten gewoon van uit huis is en blijft veel makelijker, en alles ijs, sneeuw is weg van de ramen rondom + de stoel is lekker warm.

 

dat is voor oude mannen

 

..........en je accu gaat er zo snel kapot van :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is natuurlijk wel lekker hoor, maar op afstand de auto starten gewoon van uit huis is en blijft veel makelijker, en alles ijs, sneeuw is weg van de ramen rondom + de stoel is lekker warm.

 

dat is voor oude mannen

 

..........en je accu gaat er zo snel kapot van :mrgreen:

 

Hahaha :mrgreen: dat is voor oude mannen :lol:

Ik moet alleen een matje voor de deur te leggen om mijn schoenen schoon te vegen als ik instapt :mrgreen: , als ze daar nou ook wat op vinden in winter tijden.

Dat maakt niets uit de accu is toch garantie. iedere 2 jaar een nieuwe vind ik niet erg hoor gratis :lol::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha :mrgreen: dat is voor oude mannen :lol:

Ik moet alleen een matje voor de deur te leggen om mijn schoenen schoon te vegen als ik instapt :mrgreen: , als ze daar nou ook wat op vinden in winter tijden.

Dat maakt niets uit de accu is toch garantie. iedere 2 jaar een nieuwe vind ik niet erg hoor gratis :lol::mrgreen:

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden