Ga naar inhoud
  • 0

zekeringtabel passat 3C


wulfke

Vraag

hallo,

ik ben op zoek naar de juiste zekeringtabel voor mijn passat 3C. in het boekje raad en daad zit namelijk een tekening met de zekeringboxen in en beschrijving wie welke zekering is en wat ze beveiligd (zowel deze links als recht in het dashboard). nu is het zo dat blijkt dat dit niet overeenkomt met de realiteit in mijn wagen. als ik bv de zekering van het remlicht losmaak krijg ik melding van de parkeerrem, als ik de zekering op steekplaats 37 losmaak gaat de ventilator van de clima niet meer enz. ook op de pagina ervoor in datzelfde boekje staat een tekening van de fusebox onder de motorkap maar geen van beide tekeningen in dat boekje komt overeen met wat ik onder de motorkap zie.

 

heeft soms iemand de juiste info hiervan. heb al menige sites (ook duitse) afgeschuimd maar zonder resultaat.

sicherungsbelegung-28649.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Hier heb je een duidelijk overzicht met alle zekeringen voor alle bouwjaren, types enz....

Sorry voor de zip-file, maar de pdf was te groot...

 

Grtz,

Dre

 

[attachment=0]zekeringen.zip[/attachment]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi,

 

Hier heb je een duidelijk overzicht met alle zekeringen voor alle bouwjaren, types enz....

Sorry voor de zip-file, maar de pdf was te groot...

 

Grtz,

Dre

 

[attachment=0]zekeringen.zip[/attachment]

 

super! hier heb ik wat aan !

thx voor de info

 

groeten

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en weet er ook iemand toevallig waar je zo kabelschoentjes kan kopen die in de zekerinhouder kan geplugd worden.

bv als je op een nog vrije steekplaats in de originele zekeringhouder een zekering wil plaatsen

bron : http://www.rdae.nl/ongeisoleerde-kont-/index.php/cPath/85?osCsid=m5boukb85jplco7j2q3pkvq250

is dit zoiets

30-799.jpg

kontakt voor RELF-1 voor de steekzekeringen. Voor draad 1.0-2.5 mm2. messing. per stuk.

of zoiets

3-7900.jpg

kontakt o.a. voor zekeringhouder FHA400 (normale steekzekeringen). Voor draad 2.5-6.0 mm2. messing vertind. per stuk.

of dit

 

3-2050.jpg

kontakt komt voor o.a. in volkswagen steekzekeringhouders voor draad 2.5-4.0 mm2. per stuk.

http://www.rdae.nl/kabelschoenen-div/ongeisoleerde-kont-/3-2050/product_info.php/products_id/939/cPath/44_85?osCsid=m5boukb85jplco7j2q3pkvq250

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Los kan je ze ook kopen bij de dealer. De partnummer is N xxxxxx (elk x is een cijfer) en kosten gemiddeld zo'n 35 cent per kontact. Kabeltje met 2 kabelschoentjes p/n 000 979 132 (voor in de zekeringkast) kost al gauw 1 tot 1.5 Euro.

Ik krimp ze gewoon op de kabel met een standaard krimptang voor niet geisoleerde kabelschoenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

thx jongens voor de info, zal eens luisteren bij de dealer.

wil graag een zekering bijplaatsen in de originele zekeringhouder voor de sturing van mijn toekomstig s6 drl's en ben nogal perfectionistisch in zo dingen en heb het liever allemaal zoals het hoort. niet met "slordige ergens bijgeplaatste hangende zekeringen en houders".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi Wufke. Verkeerd nummer voor dat kabeltje gegeven... Kabel van 2.5 met 2 x pin voor zekeringhouder : 000 979 227. (1.6 €)

Pinnetjes los : N 907 327 03 (30 cent)

 

Grtz,

 

ok thx, was nog niet bij de dealer langs geweest dus geeft niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben op zoek naar de plaats van de zekering voor de binnenverlichting voor de 3C, maar kan het eigenlijk niet vinden in het schema. Heeft iemand een idee welk nummer en in welke zekeringbox die zit. Het gaat om de plafondverlichting en die van het handschoenenkastje. Is bij mij uitgevallen en krijg het zo gauw niet aan de praat.

 

Inmiddels even gekeken op buitenlandse fora, en volgens mij moet het zekering 15 zijn aan de linkerzijde. Het zou mooi zijn als iemand dit kan bevestigen. Ik ga sowieso morgen even proberen (nu te donker).

(leuk alle verlichting vervangen voor leds en dan bij de laatste kap de hele handel ermee :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit overzicht klopt niet met mijn Passat c3 uit 2010, er staat veel niet op, het is vreemd dat dit niet meer in het instructieboekje staat, ga er de dealer over contacten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden