Ga naar inhoud

OOOOOOOOOOOOO


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Hoi heren

 

Heb nu waarschijnlijk de automaatbak olie bak beschadigd moest vanochtend opgetakeld worden

Want de automaat deed niets meer, ik kan me wel herineren dat ik ergens over heen gegaan ben, dat ik iets hoorde maar dat is zeker al 2 weken geleden.

Ik de firma ATS gebeld en gezegd dat het weer zover was, dat de versnelling weer slipt, hij zeg dat ie slipt doet ie dat alleen in zijn achteruit, nee ook de voorkant zeg ik, hij zegd dat moet het zo zijn dat je de onderkant ergen tegenaan geraakt hebt, want het kant niet zo zijn dat er 4 groepen in de versnellings bak naar de kloten kunnen zijn, in amper 2 weken tijd, wat kan het dan zijn zeg ik hij antwoord als je ergens iets geraakt hebt aan de onderkant kan het zo zijn dat de pakking die tussen de opvangbak en de bak zit te ver is ingedrukt zodat er ruimte is ontstaan in de pakking als je rijd dan word de olie op gezogen door de versnellings bak, als die stil staat loopt de olie terug de bak in, is de pakking beschadigd loopt de olie over de rand heen eruit en op den duur heb je dan niet meer genoeg olie erin zitten om te kunnen rijden.

Op laten takelen en hier heen komen.

apfas4.jpg

2je379h.jpg

En dat voelt weer eens super klote.

Want denk niet dat het nu een garantie kwestie zal zijn.

Ben al op zoek gegaan naar andere dempers iedere keer wordt er aan 1 kant het spatbord naar beneden getrokken door de band, en het is iedere keer maar aan 1 kant.

Als die te ver door zakt kan dat ook met de dempers temaken hebben toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verhaal zou ik niet zomaar aannemen. Foto's? te weinig olie zou je al ergens anders gemerkt moeten hebben.

 

Sowieso moet je wel hele raren dingen doen wil je met je bak de grond treffen.

 

Wat betreft het ver door veren, kan ook de vering zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heren

Ik heb vanmiddag eens heel goed de pleg geinspecteerd waar de auto altijd geparkeerd staat aan de over kant van het huis helemaal niets te zien laten we eerlijk zijn als er olie op een nat weg dek ligt zie je dat meteen, maar er is niets te zien. dat is wel raar als er gezegt wordt dat de olie terug de opvangbak in loopt en overloopt als de pakking niet meer sluit, als die stil staat, maar uh echt niets te zien.

Ik zit er weer mee niet te gloven wat kan een mens toch een pech hebben he :angry:

baan kwijt geraakt en alleen maar pech hebben met die versnellingsbak moet niet gekker worden.

 

En jan passat op ruimen? tja als ik er voor krijgen kan wat ik wil ruim ik hem wel op maar dan moeten ze wel een goed bod uit brengen, heb met deze auto nu 95000 km gereden er staat 255000 op ik heb er 22.500 voor betaald dat is inclusief velgen banden bi=xenon koplampen en xenon lampjes nieuw stuur enz enz. als de dealer al zegt met deze crisses krijg je er haast niets meer voor kijk maar naar menno groef.... die heeft een nog mooiere uitvoering vind ik als ik en die is hem nu nog niet kwijt, zal hem best kwijt raaken maar niet voor die € 10 000 die hij er voor vraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcel, iets snap ik niet hoe..het olie systeem van de automaat is een gesloten systeem en kan zo ook niet bij gevuld worden. Ik heb zelf een passat 3gb 2001 TDI automaat, toenik twee weken geleden de distributie riem ging vervangen hebben ze me gewaarschuwd dat ik moest opletten met de automaat koeler los maken i.v.m het verliezen van de bak olie.

( geen olie in bak geen druk geen druk geen transmissie ) is er bij jou de laatste tijd aan gewerkt...Grt Ed.

P.s je kunt hem mischien eerst eens laten spoelen en vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcel, iets snap ik niet hoe..het olie systeem van de automaat is een gesloten systeem en kan zo ook niet bij gevuld worden. Ik heb zelf een passat 3gb 2001 TDI automaat, toenik twee weken geleden de distributie riem ging vervangen hebben ze me gewaarschuwd dat ik moest opletten met de automaat koeler los maken i.v.m het verliezen van de bak olie.

( geen olie in bak geen druk geen druk geen transmissie ) is er bij jou de laatste tijd aan gewerkt...Grt Ed.

P.s je kunt hem mischien eerst eens laten spoelen en vullen.

 

Is idd gesloten maar wel bij te vullen. Als jij je riem vervangt hoef je normaal niet bang te zijn te zijn dat je olie verliest(maakt niet uit welk circuit). Je bent redelijk nieuw dus het volgende kun je niet weten, maar deze bak is al diverse keren terug geweest voor onderhoud. Laatste keer is na een klein aantal km de olie vervangen. Wederom(aan Marcel), is er toen iets gevonden in de olie? Na de zoveelste keer een revisie verwacht ik wel een rapport.

 

Deze auto had ik al lang weggedaan.

Dit is nog erger dan een maandagmorgen auto

 

Dit ligt niet aan de auto. Dit ligt mijn insziens aan de firma die tracht "onderhoud" te plegen aan de bak. Iets kan een keer fout gaan(eigenlijk niet, voordeel van twijfel), een tweede keer kan bijna niet(maar zegt nooit niet). Ik zou dan ook een derde inschakelen, uiteraard op kosten van de tweede. Zoals ook al eerder geadviseerd!

 

@ marcel. kl@te man dat je alweer pech hebt met de passat.

 

Maar als je idd wat geraakt zou hebben moet hij nogal gelekt hebben als je nie meer van de plek komt. Dus dit moet je kunnen zijn op de plek waar de auto stond. Succes met het hele verhaal.

 

Daarnaast, zodra de olie onder peil raakt, mark je dat aan het schakelen. Transmissies gaan langzamer, soms lijkt het alsof het in de vrij schiet en nog n paar dingen.

 

 

 

Mijn advies, neem contact op met je rechtsbijstand. Of de bovag indien mogelijk. Zorg er in ieder geval voor dat je zelf verder geen onnodige onkosten maakt en dat het na deze keer echt gefixed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel,

 

Hoe is het mogelijk dat dit alweer bij jouw moet gebeuren, pech pech en nog eens pech :cry:

 

Laten we met alle leden van dit forum duimen en hopen dat je er zonder alteveel financiele schade vanaf mag komen!

 

Groeten en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcel, iets snap ik niet hoe..het olie systeem van de automaat is een gesloten systeem en kan zo ook niet bij gevuld worden. Ik heb zelf een passat 3gb 2001 TDI automaat, toenik twee weken geleden de distributie riem ging vervangen hebben ze me gewaarschuwd dat ik moest opletten met de automaat koeler los maken i.v.m het verliezen van de bak olie.

( geen olie in bak geen druk geen druk geen transmissie ) is er bij jou de laatste tijd aan gewerkt...Grt Ed.

P.s je kunt hem mischien eerst eens laten spoelen en vullen.

 

Is idd gesloten maar wel bij te vullen. Als jij je riem vervangt hoef je normaal niet bang te zijn te zijn dat je olie verliest(maakt niet uit welk circuit). Je bent redelijk nieuw dus het volgende kun je niet weten, maar deze bak is al diverse keren terug geweest voor onderhoud. Laatste keer is na een klein aantal km de olie vervangen. Wederom(aan Marcel), is er toen iets gevonden in de olie? Na de zoveelste keer een revisie verwacht ik wel een rapport.

 

Deze auto had ik al lang weggedaan.

Dit is nog erger dan een maandagmorgen auto

 

Dit ligt niet aan de auto. Dit ligt mijn insziens aan de firma die tracht "onderhoud" te plegen aan de bak. Iets kan een keer fout gaan(eigenlijk niet, voordeel van twijfel), een tweede keer kan bijna niet(maar zegt nooit niet). Ik zou dan ook een derde inschakelen, uiteraard op kosten van de tweede. Zoals ook al eerder geadviseerd!

 

@ marcel. kl@te man dat je alweer pech hebt met de passat.

 

Maar als je idd wat geraakt zou hebben moet hij nogal gelekt hebben als je nie meer van de plek komt. Dus dit moet je kunnen zijn op de plek waar de auto stond. Succes met het hele verhaal.

 

Daarnaast, zodra de olie onder peil raakt, mark je dat aan het schakelen. Transmissies gaan langzamer, soms lijkt het alsof het in de vrij schiet en nog n paar dingen.

 

 

 

Mijn advies, neem contact op met je rechtsbijstand. Of de bovag indien mogelijk. Zorg er in ieder geval voor dat je zelf verder geen onnodige onkosten maakt en dat het na deze keer echt gefixed is!

 

Hoi, Dominique en alle andere die gereageerd hebben,

 

Gisteren werd me gezegd waar het aan kan liggen, volgen ATS automatische versnelling services.

Even een kopietje gemaakt

Hoi heren

 

Heb nu waarschijnlijk de automaatbak olie bak beschadigd moest vanochtend opgetakeld worden

Want de automaat deed niets meer, ik kan me wel herinneren dat ik ergens over heen gegaan ben, dat ik iets hoorde maar dat is zeker al 2 weken geleden.

Ik de firma ATS gebeld en gezegd dat het weer zover was, dat de versnelling weer slipt, hij zegt dat hij slipt, doet hij dat alleen in zijn achteruit, nee ook de voorkant zeg ik, hij zegt dat moet het zo zijn dat je de onderkant ergen tegenaan geraakt hebt, want het kant niet zo zijn dat er 4 groepen in de versnelling bak naar de kloten kunnen zijn, in amper 2 weken tijd, wat kan het dan zijn zeg ik hij antwoord als je ergens iets geraakt hebt aan de onderkant kan het zo zijn dat de pakking die tussen de opvangbak en de bak zit te ver is ingedrukt zodat er ruimte is ontstaan in de pakking als je rijd dan word de olie op gezogen door de versnelling bak, als die stil staat loopt de olie terug de bak in, is de pakking beschadigd loopt de olie over de rand heen eruit en op den duur heb je dan niet meer genoeg olie erin zitten om te kunnen rijden.

Op laten takelen en hier heen komen.

 

Zal ik je eens wat zeggen wat ik te horen kreeg vanmiddag, om te vragen hoe laat die klaar zou staan, wat er aan de hand is.

Een of andere drumplaat in de bak is gebroken.

Die kutbak moet er weer onderuit, nu voor de 11 de keer, ik word er echt moedeloos van, gisteren toen zei die dat het ligt dat je een bult geraakt hebt, dit blijkt toch niet zo te zijn de bak zat helemaal vol met olie

 

En Vanmiddag toen ik vroeg hoe laat kan ik hem komen ophalen zei die dat de drumplaat in de bak weer aan gruzelementen lag, ik zeg wat heb je er voor teringz..i in gedaan dan, kan je mij niet wijs maken dat jij zegt het is echt splinternieuw wat ik er in doet, dat al na krab 2000 km al naar de klote is dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Gisteren zeg je mij denk dat het aan 2 dingen kan liggen dat die drumplaat kapot is gegaan, en dat is zeg ik?

Hij zegt of je schakelt te snel van D naar R of andersom! Of de luchtmassameter is niet meer goed.

Ik zeg Wim je kunt me alles wel wijs maken want ik heb er geen verstand van, maar weet wel dat jij ook iedere keer wat anders zegt wat er aan de hand kan zijn.

Gisteren was het het nog dat ik met de bak tegen een of andere bult of wat dan ook tegen aan gereden hebt, want het was onmogelijk dat het aan 4 groepen in de bak kon liggen, en nu beweer je weer iets anders, ik zeg je bent gewoon aan het gissen.

Weet je wel waar je het over hebt, ik heb het idee dat je het bij mij in mijn schoenen schuift, want of ik schakel niet goed of ik rijd tegen een bult of wat dan ook, weet je wel wat je zegt, zeg ik tegen hem.

Nou het wordt weer gemaakt.

Het mooie is dan ook nog dat hij geen ruil auto heeft en als ik dan zeg dan huur ik er wel een dan geef ik de rekening wel aan je als ik de auto kan komen halen.

Nou daar begon hij niet aan dat heb ik nog nooit gedaan , ik zeg Wim kan je even luisteren ik vraag er niet om mijn schuld is het niet, dat die K.T bak weer uitmekaar moet, dat komt door 1 uit je bedrijf die zijn werk kenbaar niet naar behoren doet. En ik heb gewoon een auto nodig zo simpel is dat, hij zegt dat hij daar niet aan begint. Je mag blij zijn dat ik die bak iedere keer kosteloos maakt, ik zeg dat is toch gewoon garantie! Toen ging ik echt even een boekje te ver ik ging toen echt even uit mijn pan

Op een gereviseerde bak krijg ik 20000 km of een jaar garantie binnen de gestelde tijd en of een jaar garantie breekt er een bout, Garantie 8000 km verder breekt die bout die hij vervangen heeft, nog een keer, garantie ik geef ook aan dat hij af en toe bonkt bij het vooruit rijden, breng de auto naar hun, alles zou gemaakt worden, garantie alleen die bout is vervangen, want bonken deed die nog steeds, maar goed daar werd weer een afspraak voor gemaakt, iedere keer dat het bijna mijn beurt was om de auto te brengen, stond de ruil auto in de garage of was onder weg er naar toe te gaan (ziek of onder weg ) = een gezegde

( garage)

Tot ik een noodloop kreeg en bleek dat er een bout in het midden van de bak gebroken was garantie amper 13000 km kreeg ik een noodloop sommige tandwielen kapot garantie waren was dit jaar ergens in maart april auto weer gemaakt auto trilde als een gek je hebt alles geprobeerd lekkage de een naar de ander lekkage alles was verholpen en ik vroeg je zet het kasje er op aan en dan een stukje rijden, nee zei je want alles wat er is ingegaan is vernieuwd dus daar mankeert niets aan, maar hij bleef maar trillen als ik op 30 km / per uur rijd, totdat ik dacht ga naar je concurrent adres heb ik van Arjan 3V gekregen ergens in zaltbommel die concludeerde al bij het in pluggen van de stekker dat die een fout code aangaf koppelomvormer deed het niet schakelde niet over ha fijn die werd besteld en een week later deed die het weer zo als die het moet doen Garantie, amper 4500 km verder trap ik de rem in omdat er iemand de weg oversteekt auto begon hevig te slippen en sprong in noodloop Drumplaat gebroken en alle tandwielen kapot totale revisie is allemaal weer gemaakt garantie, en nog geen 2000 km verder weer een drumplaat naar de kloten, Garantie

Ik hou er nu even mee op wat ik ben nu een beetje moe wat een drama heb ik nu.

En voor al die heren die zeggen opruimen die k.tbak het heeft niet met de auto zel temaken het is die versnellingsbak laat dat even duidelijk zijn de auto krijg gewoon op tijd zijn beurten en word goed voor gezorgd ik hoef er alleen maar naar te kijken en hij loopt al vriest het als het kraakt hij loopt,

Ik heb gewoon de pech dat ik hem bij een k.tbedrijf hebt neer gezet. maar dat weet je niet van te voren als je bij dat bedrijf naar binnen gaat zie je als eerste een stuk of 20 certificaten/ diploma's aan de muur hangen dan denk je dat je bij een goed bedrijf binnen komt. helaas blijkt dat niet zo te zijn bij mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jou was eens kijken of er een mogenlijkheid is om de wagen op hun kosten naar een andere garage te krijgen via rechtsbijstand met het argument dat je na 4 keer geen vertrouwen meer in het bedrijf hebt. Je hebt nu nog mazzel gehad dat de auto-bak in de puin ligt, maar als het een keer goed mis gaat ligt misschien niet alleen die in de puin maar jijzelf of een andere weggebruiker.

Suc6 verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luchmassa meter daar heeft hij het ook over gehad dat het daar aan kan liggen, ik heb er geen verstand van, maar als je luchtmassa niet meer goed zal zijn, dan merk je dat toch onder het rijden, dat ie niet meer boven de hondert uit komt ?

Dat heeft toch niets met de versnellings bak te maken.

En dan dit wort er ook gezegd dat ik te snel van D naar R schakeld, maar dat is gelul in de ruimte, ik schakel pas als de auto stil staat, ik kan volgens mij niet eens schakelen als die nog in beweging is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel :shock::shock::shock: What the F&ck !! Alweer naar de klote.... wat een bagger bedrijf zeg! Hoe kan dit nu iedere keer?? Is je 3 keer al inmiddels toch :evil:

 

Sterkte! Die van mij rond nog als een zonnetje.. heb alleen multiriem 'moeten' vervangen toen deze was gebroken in augustus jl. (koste mij bij VW maas 350 euro, incl. stofzuigbeurt en wassen) en 2 weken geleden 2 voorbandjes en draagarmrubber...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel :shock::shock::shock: What the F&ck !! Alweer naar de klote.... wat een bagger bedrijf zeg! Hoe kan dit nu iedere keer?? Is je 3 keer al inmiddels toch :evil:

 

Sterkte! Die van mij rond nog als een zonnetje.. heb alleen multiriem 'moeten' vervangen toen deze was gebroken in augustus jl. (koste mij bij VW maas 350 euro, incl. stofzuigbeurt en wassen) en 2 weken geleden 2 voorbandjes en draagarmrubber...

Hoi Dimitri

Is inderdaad al de 3e keer dit jaar, ik overweeg nu echt met das Rechtbijstad om raad te vragen.

Wat ik het beste kan doen, om hem ergens anders te kunnen brengen waar die wel goed gemaakt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden