Ga naar inhoud

UPDATE: 6/11/09 Led in mistl. 3BG foto P1


josvanweerden

Aanbevolen berichten

UPDATE 6/11/2009 GEKOCHT, ONTVANGEN & INGEBOUWD:

 

img1259zk.jpg

img1260zk.jpg

img1261zk.jpg

img1262h.jpg

img1263d.jpg

img1265p.jpg

 

==========================================Oorspronkelijk bericht:======================

Zojuist het hele forum afgestruind maar helaas zonder duidelijke antwoorden.

Aangezien ik Pilot Xenon in de koplampen heb zitten met PIAA stadslampjes zou ik ook graag de mistlampen in die style willen doorvoeren.

Nu is het mogelijk om ook hier xenon in te zetten maar dat vind ik een beetje overdone aangezien ik de mistlampen maar af en toe aan heb. Een beter alternatief is: led verlichting

 

Mijn vragen zijn:

Betreft het hier een H3 lamp voor de mistlampen ? (3bg)

Er wordt op Ebay aangegeven dat je een 12v verbinding hiervoor moet hebben, in hoeverre is dit zo bij onze Passie?

Heeft iemand dit al eerder gedaan en hoe ziet dit eruit? (eventueel foto's)

 

Dit lijkt mij een gave mod. maar ik ben benieuwd of er al ervaringen zijn??

 

8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet doen.

LED verlichting voor (en zeker mistlicht) normale verlichting in auto's is nog niet zo goed.

 

Als je het als mistlicht of dimlicht gebruikt lijkt het net alsof je stadslicht voert.

Het wordt alleen maar slechter, niet beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alles meezit ben ik binnenkort distributeur van H1, H3, H4, H7,en alle andere fittingen volledige LED verlichting.

En dit is hele goede kwaliteit en heel veel luchtopbrengst maar is ook wel wat duurder dan die 15 euro

 

Damn, die moet ik hebben. LED's die veel "lucht" opbrengen :P Hang ze op mn werk en in de woonkamer, lekker fris :mrgreen:

Yust kidding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alles meezit ben ik binnenkort distributeur van H1, H3, H4, H7,en alle andere fittingen volledige LED verlichting.

En dit is hele goede kwaliteit en heel veel luchtopbrengst maar is ook wel wat duurder dan die 15 euro

 

 

Geven die led's dan ook voldoende licht zodat je ze Apk proof alszijnde mistlamp oid kan gebruiken?

Daarmee bedoel ik, zijn deze meer voor de show of kan ik ze ook gebruiken waarvoor ik ze wil gebruiken (lees mistlampen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat net ff op de site van AutoStyle...

Zij hebben H3 SMD lampen. SMD's hebben een hogere lichtopbrengst dan normale LEDs.

Tevens kunnen 25 LEDs nooit dezelfde lichtopbrengst geven als een normale halogeen lamp!!

In een Audi R8 met LED koplampen zitten een paar honderd LEDs op de juiste opbrengst te garanderen.

Dus met slechts 25 LEDs en dan APK waardig... dat wil ik zien!

Maar is verder een mooie MOD om van je mistlichten een DRl optiek te maken!

 

Dit is die versie van AutoStyle...

DW%20LH3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen hoge verwachtingen hiervan, maar is desondanks het proberen waard.

 

Zelf heb ik eens een lamp met 18 SMD-leds in mijn achteruitrijlicht gehad. Dit omdat ik vond dat ik bij het achteruitrijden te weinig licht had. Was uiteindelijk geen verbetering dus de mod weer weggehaald.

 

Nu is het wel zo dat ik het gevoel heb dat (het ontbreken van) een bijpassende reflector ook het resultaat negatief beinvloed zal hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mistlichten hebben ook die specifieke functie. Deze mag je maar niet zomaar omzetten naar DRL.

Als je ze dus continu brandend hebt kun je verbaal krijgen voor onnodig branden van de mistlichten a € 60,-

Je zult dan ook de unit moeten veranderen naar een DRL unit met bijbehorende codes.

 

Het ziet er wel mooi uit! Maar ja die wetgeving he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mistlichten hebben ook die specifieke functie. Deze mag je maar niet zomaar omzetten naar DRL.

Als je ze dus continu brandend hebt kun je verbaal krijgen voor onnodig branden van de mistlichten a € 60,-

Je zult dan ook de unit moeten veranderen naar een DRL unit met bijbehorende codes.

 

Het ziet er wel mooi uit! Maar ja die wetgeving he!!!

 

Maar mag je die led's wel ipv drl wel als mistlamp gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden