Ga naar inhoud

DRL's gemonteerd op Passat 3B


Dflector

Aanbevolen berichten

Na een week eindelijk bericht gekregen van de shop: Mijn DRL's zijn binnengekomen :D

Dus snel naar de shop gereden en keek er naar uit om ze in mijn passie te zetten.

Even leek het erop dat de weergoden mij het modificeren niet gunde maar na 1 goede stortbui bleef het gelukkig droog.

 

Nu even wachten op de schemering en dan maak ik nog een paar foto's voor jullie(en mezelf natuurlijk :P )

Moet ze ook nog even afstelling want volgens mij staan ze fabriek af niet goed, iemand een tip/advies hoe ik ze het best kan afstellen?

post-9155-1423823617,059_thumb.jpg

post-9155-1423823617,1371_thumb.jpg

post-9155-1423823617,1996_thumb.jpg

post-9155-1423823617,2621_thumb.jpg

post-9155-1423823617,3559_thumb.jpg

post-9155-1423823617,4027_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top!!

 

Ik heb zelf S6 DRL's in de bumper, maar in mijn vorige auto had ik ook DRL koplampen.... Vind het gewoon wat hebben!

Je hebt er zeker bekijks mee.... :shock:

 

Graag ook nog een foto in de schemering... dan zie je pas het echte effect 8-)

 

P.S. hoe heb je ze geschakeld? Gewoon via stadslicht? Ik heb er toen een DRL switch tussen gezet, zodat ze direct bij het starten van de auto aangaan en daarna weer uit als je het dimlicht aan schakelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze gewoon op de stadslicht aangesloten

ik heb mijn lampen toch bijna altijd aan en vaak ook de mistlampen erbij (vind ik wel mooi staan)

heel veel bekijks vooral op de gr vakantie in frankrijk ze kwamen gewoon naar me toe

ze wilde de lampen van me kopen

meestal stond er wel wat jeugd er om heen en dat vond ik niet echt fijn

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onnodig voeren van mistverlichting kost je bij staande houding € 60,-

Het is alleen toegestaan mistverlichting te voeren bij slecht zicht door sneeuw, mist, regenval of hagel wanneer het zicht minder wordt als 200 meter. Je mag tegenwoordig kiezen of je mistlicht voert in combinatie met dimlicht of stadlicht. Er dient wel de codering 'B' of 'F' op het glas te staan om ook echt mistlicht genoemd te worden. Staat er niets op dan worden de lampen gezien als overige verlichting. Deze worden gelijk gesteld met groot licht en mag je alleen buiten de bebouwde kom voeren wanneer je geen tegenliggers tegenkomt en deze dus kunt hinderen.

 

Dus.... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet dat het niet mag.

maar ik vind het wel mooi staan en soms ook wel handig op smalle donkere wegen.

je ziet het nog best vaak dat mensen ze aan hebben.

achter vind ik wel iritant maar voor vind ik wel mooi maar dan niet met dimlicht allen met veel regen mist enz

gr dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze gewoon op de stadlicht aangesloten, een aparte drl switch lijkt me ook wel iets ja maar is het niet verplicht om zowel stads- als dimlicht te voeren dan?

Nu heb ik er nog geen xenon inzitten maar dat staat wel op de planning, is de wetgeving dan anders? :roll:

 

Gisteravond helaas te laat geprobeerd foto's te maken en in het donker krijg ik niet de gewenste foto's, vandaag nog maar eens proberen.

 

@Mocca CB: hoe/waar heb je die drl switch aangesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn lichtschakelaar zit al een pen die geschikt is om drl aan te sluiten. Als de 3b die ook heeft kun je die natuurlijk ook gebruiken om ze mee te schakelen.

 

Hee Jasper

 

Hebben alle 3BG's dat en in welke stand werkt dat dan? Heb je iets meer info erover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn lichtschakelaar zit al een pen die geschikt is om drl aan te sluiten. Als de 3b die ook heeft kun je die natuurlijk ook gebruiken om ze mee te schakelen.

 

Hee Jasper

 

Hebben alle 3BG's dat en in welke stand werkt dat dan? Heb je iets meer info erover?

 

Of ze dat allemaal hebben durf ik niet te zeggen, zal eens een fotootje maken van mijn lichtschakelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geloof ik pin 3 op de lichtschakelaar, even eruit trekken en je ziet het zo (markering TFL) deze kun je aansluiten met het kabeltje dat ook gebruikt wordt voor de kleine zekeringen bij te zetten nr 000 979 225 , zie ook http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... ecker3.htm.

Ik heb mijn drl's ook zo aangesloten met een zekeringetje d'r tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze houden je niet aan want er zit geen stadslampje in.

En ik ben vandaag door de politie nagekeken want ze stonden auto's te controleren en ze hebben daar niks over gezegd .

Ze deden een actie alle papieren bij je had en staat van je auto.

Wel grappig ze vonden mijn auto mooi ze stonden met 3 man omheen te draaien en ze zeiden dat ie wel gaaf ui tzag.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer een politieagent ergens niets van zegt wil nog niet zeggen dat het mag hoor. ;-)

Dit is dermate complexe verkeerswetgeving dat de meeste (95%) van de collega's geen flauw benul heeft

of iets wel of niet toegestaan is. Wil je iets zeker weten vraag dan een motorrijder of ga te rade bij de Verkeers Ongevallen Analyse. (VOA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden