Ga naar inhoud

Passat ingeruild .................voor 1 dag


Jee13

Aanbevolen berichten

Passat is weer terug

 

Ruit is niet vervangen, zat kras op, is nieuwe besteld nu (wilde perse 1 met blauwe band)

 

airco doet t goed, zit nu met bontmuts in de auto met ijspegels aan mijn neus.

 

Weet nu eigenlijk welk filter vervangen is, kan ook interieurfilter zijn

Het ruikt nu ook erg lekker in mijn auto

 

Prijs is niet reeel om te melden hier, daar het om vriendendienst gaat en ik tegen inkoopsprijs gematst wordt.

 

Normaal ligt een kleine aircobeurt met controle systeem en leeghalen en weer vullen tot juiste hoeveelheid en juiste druk zo rond de 140 euro.

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja....

Altijd leuk om een dergelijke vergelijking te zien.

 

Hier op het werk is het een gewoonte om een dienstwagen te lenen als je ergens heen moet (ipv declareren van km's bij gebruik eigen auto).

 

Eergisteren mocht ik in een vorige generatie Nissan Primera rijden. Rampzalig, trok niet op, zat voor geen meter en had een rampzalige draaicirkel.

Ach, zo weet je je eigen auto vaak weer een stuk beter te waarderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ViperArry, dit is gewoon een truc, want dan ga je de volgende keer niet meer met de 'dienstwagen' kost het bedrijf alleen maar geld.

En dan kan je niet declareren, want je had de kans om de dienstwagen te nemen, maar ja die rijd beroerd, dus laat je het voor het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier samen met een collega woensdag een 205 station gehad om van Eindhoven naar Arnhem te karren...

 

We waren bijna bij weg werkzaamheden gestopt voor 2 van die kegels...

Dan konden we die gebruiken om met elkaar te praten....

 

Goeiendag zeg wat maakt die grasmaaier een motor geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden