Ga naar inhoud

terugroepactie 3BG wie ook?


ReflexSilver

Aanbevolen berichten

ik kreeg vandaag een aangetekende brief ´van de vw dealer om de hoek´ met het verzoek een afspraak te maken voor een aanpassing, letterlijk staat er (let op het goede Nederlands :roll: ):

 

Bij de Volkswagen Passat binnen bepaalde chasisnummer bereiken volstaat de mogelijkheid dat door het verstop raken van de regenwater afvoer in de accubak de accubak te vol wordt er lekkage gaat veroorzaken. Om problemen op uw auto te voorkomen zullen wij dez reparatie kostelos op uw auto uitvoeren

 

Wie van hier heeft deze aanpassing al laten uitvoeren (mijn Passat betreft een 3BG uit 2002).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vorig jaar een keer bij de dealer was om mijn koplampen af te laten stellen hebben ze het gelijk bij mij gedaan.

Bij het invoeren van mijn kenteken gingen er volgens hen allemaal bellen rinkelen ten teken dat ze dit bij mijn auto moesten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niets gekregen.Maar heb mijn auto dan ook niet bij een dealer gekocht of in onderhoud.Al enige tijd geleden dit probleem gezien bij anderen en samen met mede forumleden het zelf opgelost.

Geweldig dit forum,je kan elkaar enorm helpen. :thumb: :thumb: :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hi

 

Bij mij werd dit door de VW dealer in Heerde gelijk meegenomen tijdens het inleren van een extra sleutel.

Op de factuur stond: Afvoerdoorvoerrubber verwijderderd a €39,- als garantie.

 

Ze hadden met het verbinding maken met de fabriek een melding op mijn auto indentificatie nummer gekregen, dat er nog een terugroepactie open stond op mijn passat variant uit 2001.

dus was netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek ja, die van mij is van 2002 tm 2007 bij de dealer onderhouden en heeft deze aanpassing nooit gehad. Ik had afgelopen voorjaar ook water bij de bijrijderskant en dus de accu verwijdert en jahoor vol smurrie. Gelijk eruit gehaald die 2 rubbers en nooit geen water meer gahad in het interieur. Raar inderdaad dat er ook zoveel tijdsverschil zit in het ontvangen van brieven van de dealer, maar goed is toch niet meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden