Ga naar inhoud

Passat opgehaald bij ATS


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

Zo heerlijk hoor hij rijd weer als nieuw.

Dat was ook nog even lachen hoor vanmiddag toen ik hem ophaalde.

Hij zei ik heb al proef gereden en hij is helemaal in orde, ik zei tegen hem we gaan gewoon ff een stukje rijden met het kastje eraan, jij heb het al vaker tegen mij gezegt dat je hem getest hebt, en kwam ik iedere keer weer terug nu wil ik er zeker van zijn dat hij geen fout code's meer geeft en hebt.

We wilden gaan rijden, zegt ie ineens foutcode's moet ik er nog uit halen die staan er nog in, ik bedoel maar, we hebben lekker een stukje gereden heerlijk, hellemaal niets aan de hand.

Zo morgen uitlijnen en uitwegen dan plakt ie weer aan het weg dek vast. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vanmiddag is de auto uit gelijnt, alleen de voor wielen moesten gedaan worden de rest stond er perfect bij, uiwegen dat werd niet gedaan dat is er voor als je een schroefset hebt gemonteerd, wat doet uitwegen dan, die zorgt ervoor dat iedere as hellemaal in balans komt te leggen met het wegdek en comfor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marcel,

 

Hebben ze nou ook al eens verteld wat er allemaal mis was en ging? Ik heb al gelezen dat er een paar keer bouten zijn afgebroken en iets met de koppelomvormer?

Ben je alleen voor deze mankementen een paar keer terug geweest?

 

Groet ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden