Ga naar inhoud
  • 0

Projectje: verlaging dmv Eibach


jstruijk

Vraag

Zo, na alle ellende van de afgelopen tijd mag ik mijzelf verwennen met een verlaging van mijn recent aangeschafte Passie :mrgreen: Ik heb bij SKG een setje Eibach Pro-kit verlagingsveren besteld: http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... 14784.html

Hopelijk zijn ze snel binnen en kan ik in een aankomend weekend samen met een maat van me de veren monteren. Hij heeft een brugje staan (wel zo handig) en mijn broer kan het benodigde materiaal regelen: veerklem, lucht sleutel (of hoe heet zn ding :embarassed: )

 

Ben benieuwd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet het zeker dat je er geen spijt krijgt, met standaard orginale schokdempers zal je tot zo'n 4 cm boven de band zakken. sta je lager dan zijn je schokdempers waarschijnlijk lek dat was bij mij ook vorige week het geval.

Nu sta ik weer op 4 cm voor en 4½ cm achter.

5up79z.jpg

11lh6ww.jpg

11j1xd5.jpg

Heb je gelijk een idee hoe het er uit komt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanmorgen voordat ik naar mn werk reed nog maar es de auto bekeken (mooi he :) ), maar zou het kunnen dat de auto achter net iets hoger staat dan voor? Althans daar leek het op. Had niets om te meten op dat moment helaas.

Als dat zo is, waar ligt dat dan aan eigenlijk (dempers, veren)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Eibachs zitten er onder. Had even wat tijd gekost om uit te vogelen hoe en wat, maar het resultaat mag er zijn vind ik!

Ik heb helaas geen vooraf foto kunnen maken, fototoestel was leeg :evil: . Tijdens verlagen maar laten opladen, dus hier een foto na verlaging:

image.php?album_id=844&image_id=5325

 

Hope you like it, at least i do :mrgreen:

 

Volgend project: polijsten. Ben er nog niet over uit of ik dit laat doen of er zelf aan begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden