Ga naar inhoud

VW Passat W8 interieur verlichting


Jeteka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Antonio,

 

Als ik het eerste verhaaltje doorlees dan is de unit niet gedimd zoals de rest van het dashboard.

Ongetwijfeld kan dit......

Welke kabel heb je hiervoor nodig?

 

Hij is wel gedimd op pin 17, op lichtschakelaar. Grijze draad.

 

Ik laat het morgen wel zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VisionRoy

 

De bedoeling is dat de originele stekker niet geknipt wordt vandaar de adapterstekker.

adapter-3.jpg

 

Zodat je in de toekomst het los kunt maken en het weer "origineel "kunt maken.

 

Bij de dealer kost het compleet ca. € 60,00. Voor de draad 1mm is voldoende. Ik heb hier 100mt liggen.

 

Voor het zoeken van onderdelen bestaat er een programma: ETKA. Dat kan ik je wel laten zien als je een keer in de buurt bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou iemand me even de artikelnummers kunnen geven van wat ik moet bestellen bij de dealer ? dan ga ik dat dalijk nog ff doen.

 

Waarom kent ETOS deze artikelnummers allemaal niet ? :

1x 893 971 993 Buchse, 3-polig 0,58 Euro

2x 000 979 103 Kontake 1,10 Euro

1x 3B0 972 706 Stecker, 6-polig 1,86 Euro

2x 000 979 131 Kontake 1,10 Euro

2x 161 971 990 A Stecker, 1-polig 0,43 Euro

1x 000 979 107 Kontake 1,10 Euro

2x 161 971 976 A Buchse, 1-polig 0,43 Euro

1x 000 979 104 Kontake 1,10 Euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo visionRoy je miste een aantal dingen (2 in totaal) maar er is iets waarschijnlijk misgegaan. Of heb je wat verwijdert, maakt niet uit.

Wat je ook kan doen is naar de Stealer gaan en vervolgens die hele how to uitprinten en laten zien, misschien kunnen ze je nu wel beter helpen.

post-1876-1423821997,5117_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

 

Ik had inderdaad een foutje gemaakt, en ik zal hier de oplossing maar ff neerzetten want ik denk dat andere beginners zoals ikzelf hier ook mee gaan lopen prullen.

 

Bij de artikelnummers staat :

 

2x 161 971 990 A Stecker, 1-polig 0,43 Euro

2x 161 971 976 A Buchse, 1-polig 0,43 Euro

 

Dus je zou denken dat het artikel een A Stecker en een A Buchse is, maar die A hoort dus bij het artikel nummer, en dat is ook meteen de reden dat ETOS de nummers niet kende.

 

Het artikel nummer is dus 2x 161 971 990 A en de omschrijving is Stecker, 1-polig 0,43 Euro.

 

Ik hoop dat ik hiermee andere mensen die het ook willen bestellen heb geholpen.

 

mijn monteur ging de onderdelen iig morgen bestellen, dus ik zal ze eind van de week wel in huis hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

lees de topic eens van het begin af:

Afgelopen week een origineel W8 binnenverlichting besteld en vandaag gemonteerd.

Wat is er anders aan? Je kent de ambiance verlichting uit de Audi's vast wel. 2 rode LED's die 'savonds je interieur een rode gloed geven. Deze LED's schijnen op je versnellingspook/dashboard. Daarnaast zijn de bedieningsknoppen eveneens verlicht.

Staat dus wel erg Chique al met al.

dit is meer dan alleen een aantal felle rode LEDjes, maar gewoon orgineel en af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden