Ga naar inhoud

VW Passat W8 interieur verlichting


Jeteka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Thanks Antonio! :D

 

Wat is dit voor unit? Is hier een microfoon (handsfreeset) in geintegreerd?

3B0 035 711 A B41 Freisprech-Mikrofon â?¬ 35,09 :P:idea:

 

Zoals jullie op de foto kunnen zien zit mijn microfoon op de module geplakt.

Als ik beide zou kunnen combineren, dan zou dat een stuk opgeruimder staan......

 

De W8 binnenverlichting heeft twee uitsparingen voor microfoon. Je zou kunnen proberen daar je eigen microfoon in te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ViperArry..

 

Die microfoon heb ik ook, gewoon uitmekaar halen en dat binnenste electronica in je W8 module met paar druppeltjes seconde lijm erin lijmen, dus aan de binnekant.

Van buiten zie je er niks van, en toch doet die het :wink:

 

Senad - Chrompassat.

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Arjen,

 

Die foto ? Is die tijdens het kerstdiner bij de schoonouders genomen ? Onbekende omgeving..

 

En in dit geval was de beller sneller geweest. Natuurlijk zit er een graue hemel in Comfy..

 

Let wel dat je niet de unit krijgt met de schakelaar voor een schuif-kanteldank. Al verwacht ik wel dat Antonio de juiste zal hebben..

 

Arjan

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik heb geen handel maar ik kan meestal wel helpen. :wink:

 

In Nederland kost hij iets van 50 eur maar dan heb je wel een adapterstekker erbij (je moet het wel zelf maken) In Duitsland heb je alleen een stekker en moet je je originele stekker weghalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn vrije tijd ben ik hiermee bezig.

Foto%3D3HM66PKF.jpg

 

Led lampjes bij het Blauw omcirkelende, en die 3 lampjes wat nu op foto Rood branden die komen in Helder Wit.

 

ben nog bezig met het uitzoeken van weerstanden en hele kleine ledjes,

maar dat komt goed :wink:

 

foto's volgen

 

Senad - Chrompassat.

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

heb een verkeerde kleur w 8 binnen verlichting

gekocht via ebay helaas

kleur is beige en nieuw is de binnenverlichting

 

wie intresse ?

of ruilen voor kleur andere kleur grijs

 

laurens

 

Je kunt het beter in te koop aangeboden zetten :wink:

 

Daar heb jij meer kans dat het lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Nou het was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar we hebben zojuist onze W8 binnenverlichting ook geplaatst.

 

En we moeten zeggen...... waaauw.... dat ziet wel heeeel kinky uit zeg ;-)

 

Het was in eerste instantie de bedoeling om alleen even te kijken hoe de alles zat aangesloten, en dan in het weekend de verlichting erin te zetten, i.v.m. tijd. Maarja, toen we eenmaal bezig waren, konden we niet stoppen, en voordat we het wisten hadden we hem erin zitten.

 

Het meeste werk hebben we gehad aan het terug zetten van de bekleding op de raamstijl. pfff dat was een gefrunnik....het was 3 graden buiten, maar ik was me aan het kapot zweten.... ;-)

 

En we moeten zeggen, het is ons allemaal goed afgegaan. De brandweer is maar 1 maal hoeven te komen, en de politie ook maar 1 keer met het verzoek of ik niet zo hard wilde vloeken ;-);-);-):lol:

 

Ik heb er foto's van gemaakt, echter het ziet er live veel beter uit dan op de foto's.

 

Nou... dit was de eerste keer dat Belinda en ik zo'n project hebben gedaan, en we moeten zeggen, het is ons reuze meegevallen.

 

( Nu hopen dat er morgen nog een Passat staat, en geen hoopje smeulend metaal/plastic met een VW logo ;-) )

 

de foto's

jjps0w.jpg

 

jjprig.jpg

 

jjprtu.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook maar eentje besteld!!! Dan kan die gelijk met erin als ook de nieuwe spiegels erop gaan!!! Ik hoop dat Antonio nog weet hoe het moet!

 

Ja hoor dat weet ik nog. Anders kunnen wij het nog aan Ger vragen. :wink:

 

;-) maar Ger heeft dan wel zijn Belinda erbij nodig ;-)

 

Ger heeft de linkerhanden, en Belinda de bijpassende rechter ;-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden