Ga naar inhoud

Slechte ervaring met Wesgo VW Parts


divemaster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik bestel nu al een paar jaar dingen bij deze man, nog nooit problemen gehad.

Zowel het spul wat hij naar mij toestuurde als de spullen die ik bij hem in Aadorp ophaalde waren altijd in orde en optijd bij mij of bij hem binnen.

 

Jammer dat er hier mensen zijn die mindere ervaringen met hem hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kreeg ik het adres van de lev..Ik kocht de achterlichten voor de blauwe.Ik had met hem afgepraat dat dat zaterdags zou want toen werden mijn lampen gehaald..En dat was een 2 week ervoor bekend en hij had ze niet.was zo flauw dat ik hem vroeg waar hij die dingen weg hield en dat ik ze dan daar wel vandaan hield.En zo het adres nooit weer vergeten.Veel mee gemaild en veel bij besteld voor sommige om mij heen..........En hield het dan gewoon uit duitsland.En zo is het contact gebleven.En ik mocht dus zijn adres doorgeven dat was geen probleem.Hij doet ook veel op Ebay dus komt op het zelfde neer.

Maar voor degeen ik plaats het mail adres niet openbaar maar u kunt het wel krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kreeg ik het adres van de lev..Ik kocht de achterlichten voor de blauwe.Ik had met hem afgepraat dat dat zaterdags zou want toen werden mijn lampen gehaald..En dat was een 2 week ervoor bekend en hij had ze niet.was zo flauw dat ik hem vroeg waar hij die dingen weg hield en dat ik ze dan daar wel vandaan hield.En zo het adres nooit weer vergeten.Veel mee gemaild en veel bij besteld voor sommige om mij heen..........En hield het dan gewoon uit duitsland.En zo is het contact gebleven.En ik mocht dus zijn adres doorgeven dat was geen probleem.Hij doet ook veel op Ebay dus komt op het zelfde neer.

Maar voor degeen ik plaats het mail adres niet openbaar maar u kunt het wel krijgen..

 

 

Dat hoef ook niet, want hij heeft tegenwoordig een site, een betere dan die andere site die er eerst was,

http://wesgo2.jig-design.nl/index.php?o ... &Itemid=55

 

Nu maar hopen voor hem dat die ook belasting gaat betalen over de goederen die hij verhandeld. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal wel goed geregeld zijn.Lijkt mij geen domme jongen en hij is ook zeker vriendelijk en behulpzaam.Heeft ook zeker wel verstand van zaken.Maar alleen zonde dat hij narigheid heeft met de onderdelen..ps site kan ik niks op vinden.En onderdelen die op m plaats staan zie ik nog niet zo veel handel in...Maar das met een jaar of 2 goed actie dan rijdt er gewoon meer jeugd in dat soort auto's..Als hij zich deels ook richt op auto's meer in beetje oudere sigment doet hij meer handel.Ben ik van overtuigd..Maar ik durf zelf de stap tot die zaken niet te nemen omdat er gewoon echt heel veel delen vaak om dubbeltjes draait en daar heb ik geen zin in om die tijd erin te steken.Ik zie meer actie in een beetje gebruikte handel en zo heeft ieder zijn ding.Ik ben gek op een beetje handel met velgen en banden..Daar heb ik voor mijn gevoel ook meer doel over.En vind de handel om dingen wel heeel leuk dus doe dat lekker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel nu al een paar jaar dingen bij deze man, nog nooit problemen gehad.

Zowel het spul wat hij naar mij toestuurde als de spullen die ik bij hem in Aadorp ophaalde waren altijd in orde en optijd bij mij of bij hem binnen.

 

Jammer dat er hier mensen zijn die mindere ervaringen met hem hebben.

Hoi Jeroen Ja dat mag ook eens gezegd worden. :mrgreen:

 

Maar ook ik heb slechte ervaringen met mijn w8 onderlip, heeft ook zeker weten 6 weken langer geduurd dan nodig was geweest.

Maar de rekening was al betaald.

:mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

GVD, was ik maar eerder hier beland! Wacht nu ook al 2 weken op de onderlip die hij "had liggen". In die 2 weken twee emails teruggekregen met "het komt eraan" dat is het. Geen telefoon opnemen, tracking nummer daar heeft hij nooit van gehoord en op de site hoef je niet te kijken, laatste bericht hier is van januari 2009, de site ziet er 1,5 jaar later nog steeds hetzelfde (lees onbruikbaar) uit. Voor mij nooit meer deze onbekwame "verkoper" (had een ander woord in gedachte)! Nu nog mijn onderlip krijgen want ja, het geld is natuurlijk al betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tering,

zou maar eens info inwinnen bij een jurist, als iemand aangeeft het opvoorraad te hebben en dit ook bevestigd tijdens aankoop mag het geen 2 weken duren. als het onderdeel net verkocht is net voor jou aankoop en dit is tijdens de aankoop aangegeven is het anders maar dan zou hij wel een verwachte levertijd moeten afgeven.

 

maar nu je dit prachtige forum ondekt heb ben je meteen maar aangesloten? :welcome:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Toine, bedankt voor je verwelkoming! :)

 

Ik begrijp dus dat hij altijd wel levert maar met wel héél afwijkende levertijden. Dus ik wacht het nog even af en blijf emailen en bellen.

 

Punt is als je niet weet wanneer dit geleverd wordt kan je er ook niets omheen plannen. Ik heb ook al mijn afspraak met de garage moeten afzeggen, want onderdeel is er niet en verzetten heeft ook geen zin als je totaal geen (betrouwbare) info van Konrad Westerink krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had verwacht dat het allemaal beter zou gaan na Konrad zijn nieuwe start.

Ben er ergens ook wel van overtuigd dat hij alsnog wel alles in het werk stelt om klanten spoedig mogelijk te leveren.

Nogmaals na mijn weten is er in de privé sfeer van deze man ook een en ander aan de hand?

Maar das natuurlijk geen reden van niet te verzenden onderdelen.

Laten we de verkoper wel de kans geven de fouten die er in het verleden zijn gemaakt netjes te herstellen.

 

Ook heb ik begrepen dat als ik de site lees dat hij inmiddels nieuwe leverancier heeft? Dat kan ook erg tegenzitten met openstaande orders,of dat de ruimte nog niet gevuld is?

 

Geef de man de kans..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Toine, bedankt voor je verwelkoming! :)

 

Tip, stel je voor in het daarvoor bedoelde stukje (ik ben --- en ik rij...) en je heb er nog veel meer :wink:

 

o ja we zijn gek op foto's van passat's

 

beste Toine, ik rij zelf een GTI dus hoor niet helemaal thuis op deze forum. Zag gewoon een onderwerp die voor mij actueel was en heb mijn 5 cent achtergelaten. Misschien is het in strijd met de regels? Dan mijn excuses. Ik wil me evengoed met alle plezier voorstellen, maar Passat foto's heb ik helaas niet, wel foto's van mijn R36 replica's :wink:

 

 

Had verwacht dat het allemaal beter zou gaan na Konrad zijn nieuwe start.

Ben er ergens ook wel van overtuigd dat hij alsnog wel alles in het werk stelt om klanten spoedig mogelijk te leveren.

Nogmaals na mijn weten is er in de privé sfeer van deze man ook een en ander aan de hand?

Maar das natuurlijk geen reden van niet te verzenden onderdelen.

Laten we de verkoper wel de kans geven de fouten die er in het verleden zijn gemaakt netjes te herstellen.

 

Ook heb ik begrepen dat als ik de site lees dat hij inmiddels nieuwe leverancier heeft? Dat kan ook erg tegenzitten met openstaande orders,of dat de ruimte nog niet gevuld is?

 

Geef de man de kans..

 

Ik ben er niet vies van om hem een kans te geven. Het punt is dat als ik de verschillende VAG forums lees deze situatie in (minimaal) afgelopen 2 jaar niet is veranderd. De spullen worden systematisch te laat geleverd en, wat ik persoonlijk veel erger vindt, de communicatie eromheen is een ramp. Je krijgt al gauw het gevoel dat men je probeert te belazeren. Wat helemaal niet waar hoeft te zijn natuurlijk. Maar zo voelt het wel.

Wat ik niet begrijp is dat hij zulke korte levertijden doorgeeft terwijl ze blijkbaar zelden haalbaar zijn. Als Mhr. Westerink tegen mij had gezegd "het gaat 3 weken duren" dan had ik een afweging kunnen maken we of niet bij hem bestellen. Bestel ik het wel en komt het eerder aan dan ben ik een blije klant. Duurt het 3-3.5 weken ben ik nog steeds gerust. Wordt het aangegeven dat onderdeel op voorraad is en duurt het dan (tot nu toe) ruim 2 weken dan gaan er bij mij alarmbellen af. Alweer, misschien niet nodig maar gevoelsmatig zeker niet ongegrond.

En wat privésfeer betreft, ik meen op Audi forum een bericht gelezen te hebben uit 2008 waarin over zijn problemen in privésfeer gesproken wordt. Het lijkt dus wel (voor zover waar) een blijvend verschijnsel te zijn en mag, zoals jij al aangeeft, geen reden zijn om zijn klanten te benadelen. Misschien zit die dan toch in de verkeerde line of business.

 

Bedankt in ieder geval voor de email adres van zijn dealer, heb jij daar wél goede ervaringen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

beste Toine, ik rij zelf een GTI dus hoor niet helemaal thuis op deze forum. Zag gewoon een onderwerp die voor mij actueel was en heb mijn 5 cent achtergelaten. Misschien is het in strijd met de regels? Dan mijn excuses. Ik wil me evengoed met alle plezier voorstellen, maar Passat foto's heb ik helaas niet, wel foto's van mijn R36 replica's :wink:

 

R36 is tch ook een passat :angel: ..... volgens mij zijn er geen regels over, denk ook niet dat de forum beheerders daar mee zitten. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wesgo kon mij de kapjes rond de knipperlichten op de voorbumper en de kapjes tussen de knippers en kenteken leveren gespoten voor €100,-. leek mij niet duur.

 

Nu ik dit gelezen heb.... denk ik idd dat goedkoop soms duurkoop kan zijn!

 

Een vriend van een kennis heeft een onderdelen bedrijf voor BMW maar kan ook alle onderdelen leveren van de VAG....

 

Kijken of dit wat is:

 

www.kock-parts.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog, we hebben hier zelfs een moderator die in een Golf rondstuurt :P

(Oké, we proberen hem nog wel steeds op andere gedachten te brengen maar dat wil nog niet zo lukken :mrgreen:

 

haha, dan ben ik bij deze helemaal verkocht :D

 

Wesgo kon mij de kapjes rond de knipperlichten op de voorbumper en de kapjes tussen de knippers en kenteken leveren gespoten voor €100,-. leek mij niet duur.

 

Nu ik dit gelezen heb.... denk ik idd dat goedkoop soms duurkoop kan zijn!

 

Een vriend van een kennis heeft een onderdelen bedrijf voor BMW maar kan ook alle onderdelen leveren van de VAG....

 

Kijken of dit wat is:

 

http://www.kock-parts.nl

 

tnx, ik zie daar een beperkte selectie, ik zou per email waarschijnlijk een aanvraag moeten doen naar de rest?

 

Wat Wesgo betreft, het lijkt dus dat hij uiteindelijk wel levert, maar het kan echt lelijk oplopen, ik heb berichten gezien over 2 maanden levertijd, dat moet je net willen wachten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden