Ga naar inhoud

Zoals beloofd, de foto's van de nieuwe aanwinst


novello

Aanbevolen berichten

Fraaie wagen hoor Otello! Kan me voorstellen dat je er tevreden mee bent.

Ben zelf ook wel benieuwd hoe zo'n commonrail TDI loopt, heb hier zelf nog geen ervaringen mee op gedaan helaas.

 

Overigens, ik zie dat jouw 3C een nieuw design tellerklok heeft. Buiten het feit dat ik het oude design mooier vind(voor zover ik dat nu kan beoordelen), ben ik benieuwd of de verlichting wel nog gewoon rood/blauw is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fraaie wagen hoor Otello! Kan me voorstellen dat je er tevreden mee bent.

Ben zelf ook wel benieuwd hoe zo'n commonrail TDI loopt, heb hier zelf nog geen ervaringen mee op gedaan helaas.

 

Overigens, ik zie dat jouw 3C een nieuw design tellerklok heeft. Buiten het feit dat ik het oude design mooier vind(voor zover ik dat nu kan beoordelen), ben ik benieuwd of de verlichting wel nog gewoon rood/blauw is?

 

Nee de klokkenwinkel is niet meer blauw. Als je in de showroom de Passat CC klokkenwinkel gaat bekijken krijg je een goede indruk.

 

Ik vind overigens zelf dat het een bijzonder fraai dashboard is. Echt een premium look!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Otello wat een fantastische auto. Ook zo'n grijns van oor tot oor? Inmiddels ga ik al weer aardig richting de 40K en ieder keer stap ik nog steeds met heel veel plezier in de auto. Gisteren op terug weg vanaf kantoor (na 18.00 uur) radio 3 erop cruise op 150 en gaan..... En toch nog af en toe 160 rijden zonder dat je er erg in hebt.....-;) Krijg je later vanuit Leeuwarden wel als je pech hebt.

 

Kun je een close up maken van jouw trekhaak? ben wel nieuwsgierig. Ik zat te schelden op de mijne, maar bij nader inzien is het geen verkeerde haak. Er zit een soort beugel aan de onderkant die de klappen opvangt.

290q62a.jpg

Ik heb echter wel de stekkerdoos 1 gaatje omhoog geplaatst zodat ik daar geen schade aan krijg.

o9jz9d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Nice! Ik wacht nog op mijn nieuwe Passat variant Comfort 1.8TFSI.

Besteld begin december, levertijd: half april.... Rede zou de RNS-510 zijn...

 

Maar goed. Ik zie dat in de cockpit het info scherm nu zwart met witte letters is. Erg mooi. is dat standaard? In de demo modellen waar ik in gereden heb was het rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Nice! Ik wacht nog op mijn nieuwe Passat variant Comfort 1.8TFSI.

Besteld begin december, levertijd: half april.... Rede zou de RNS-510 zijn...

 

Maar goed. Ik zie dat in de cockpit het info scherm nu zwart met witte letters is. Erg mooi. is dat standaard? In de demo modellen waar ik in gereden heb was het rood.

 

Kijk hier maar. Zo worden ze nu afgeleverd.

 

viewtopic.php?f=106&t=26730

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Hans,

 

Tja, geweldige wagen! In twee weken tijd 3400 km op de klokken, ben dus ook goed bezig ;)

 

Ik vind het een fantastische wagen. Moet nog ff mijn plekkie weten te vinden... ben nog steeds aan het draaien en schuiven met mijn eigen stoel :D Met die vorst periode enorm in mijn hummetje geweest met het winterpakket. Vrijwel niet meer hoeven krabben heeeeeerlijk :D De trekhaak heb ik nog niet gebruikt. Iemand anders inmiddels wel, want ik constateerde een duts in de trekhaakdop. Heeft ie z'n waarde inmiddels al opgebracht, anders had toch mooi mijn bumper aan gort gereden geweest. :x

 

Ik zal binnenkort een close-up maken van de trekhaak en die online plaatsen. 't Is nu 'n beetje donker :) Verschil met jou is wel dat jij die verlaging en 17" wielen hebt :) Ik sta "gewoon" op 16" staal met winterrubber (Kleber's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Otello wat een fantastische auto. Ook zo'n grijns van oor tot oor? Inmiddels ga ik al weer aardig richting de 40K en ieder keer stap ik nog steeds met heel veel plezier in de auto. Gisteren op terug weg vanaf kantoor (na 18.00 uur) radio 3 erop cruise op 150 en gaan..... En toch nog af en toe 160 rijden zonder dat je er erg in hebt.....-;) Krijg je later vanuit Leeuwarden wel als je pech hebt.

 

Kun je een close up maken van jouw trekhaak? ben wel nieuwsgierig. Ik zat te schelden op de mijne, maar bij nader inzien is het geen verkeerde haak. Er zit een soort beugel aan de onderkant die de klappen opvangt.

 

Ik heb echter wel de stekkerdoos 1 gaatje omhoog geplaatst zodat ik daar geen schade aan krijg.

 

Hans,

 

Zoals beloofd, kwam vanavond thuis ff een paar foto's gemaakt van de trekhaak. Ik schaam me voor de smerige toestand maar dan toch :D Je kunt je auto niet schoon houden met dit weer. Ik zweer dat ik zaterdag de auto heb gewassen :embarassed:

 

Volgens mij hebben we precies dezelfde trekhaak. Bij mij moet er echter nog een beugel voor een fietsenrek aan worden gemonteerd.

 

Van de ene kant....

IMG_1870.jpg

 

 

Naar de andere...

IMG_1871.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi novello,

 

Mooie auto. Ik heb bijna dezelfde.

 

Mijn trekhaak ziet er exact hetzelfde uit als hier gepost alleen was bij mij de kabel als laagste punt gemonteerd. Nu heb ik dus het probleem (wat ik als eerder voorbij heb zien komen) dat mijn kabels afgeschuurd zijn en dat ik nu een dozijn aan foutmeldingen heb. Zeer slechte montage dus maar heb deze auto nog maar pas tweedehands gekocht en daar let je dus niet op. Kan me overigens niet voorstellen dat ik die kabels afgeschuurd heb want ik heb hem zelf nog niet zwaar belast of extreme hobbels genomen.

 

Weet iemand hoe ik dit het best kan repararen? Die draden zitten namelijk aan de stekkerdoos gekrompen en kan ik dus niet zomeer even losmaken. kan er wel een stuk tussen zetten maar dan kan ik er dus niet een krimkous omheen schuiven om het netjes af te werken. Waar gaat die kabel naar toe? Kan ik hem in de kofferbak oppikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wederom een kleine update. Heb inmiddels de tellerstand op 15000 staan. Tripje wintersport naar Oostenrijk. In totaal tweemaal bij de garage wegens garantieaktiviteiten. Eenmaal de haakjes van de zonneschermen op de achterdeuren, eenmaal de twee parkeersensoren voor vervangen wegens een storing ('t kreng bleef maar piepen :D) Verders probleemloze kilometers. Heb vorige week de zomerbandjes gemonteerd. Zal binnenkort een foto plaatsen van de passie in zomerlook :)

 

Ben nog steeds erg blij met de auto. heerlijk stil, comfortabel reizen. Maar ook supersnel. Topsnelheid tot nu toe gemeten (bij onze oosterburen) 217 km/h digitaal op de teller van de boordcomputer.

 

Inmiddels is het kenteken in Leeuwarden ook bekend en krijg ik € 100,= netto minder overgemaakt op mijn bankrekening einde deze maand. :embarassed: De bermtaliban heeft me dus gesnapt onderweg naar een gezellig dagje Noorder Dierenpark in Emmen. Tja... 't Is niet anders. Beroepsrisico zeg maar ;)

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Zo goedemiddag allen,

 

Weer even een kleine update. De auto heeft inmiddels 36000 probleemloze km's doorstaan. Met de caravan naar Oostenrijk op en neer. Geweldige trekauto. Ben er zeer tevreden mee. :)

 

Dat was het goede nieuws....nou het slechte dan maar:

 

Afgelopen vrijdag nogal geschrokken. Er is een brommer tegen de auto aan gereden. :( Achterwiel ophanging beschadigd, grote deuk, maar erger nog, de bromfietser heeft een hersenschudding opgelopen, gekneusde ribben en heeft een zere knie. Gelukkig vallen de verwondingen (zeker gezien de klap!) nog behoorlijk mee. De auto staat nu bij een schadebedrijf, we gaan er vanuit dat de boel netjes wordt gerepareerd.

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, even een update. Vorige week maandag zijn ze begonnen met het repareren van de auto. Gescheurde velg, beschadigingen aan de wielophanging en de nodige blikschade. Vrijdagochtend vroeg ben ik gebeld dat de auto klaar stond om op te halen, dat ben ik dan maar meteen gaan doen :)

 

De auto stond bij Van Wijk's Autoschade in Leerdam. Prima gerepareerd. Je ziet er echt niks meer van, en de kleine deuk waarschijnlijk ontstaan door een fietser die erlangs is gerammeld, of een winkelwagentje o.i.d. hebben ze keurig voor me gerepareerd. Chapeau! Een aanrader om je reparaties daar te laten doen. Fijn ook dat de leasemaatschappij goed heeft meegedacht. Ik ben nog geen week met een leenauto onderweg geweest!

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Even een update mijnerzijds. Gisteren, na ongeveer 57000 heb ik bij mijn oude werkgever de auto ingeleverd. Ik ga beginnen aan een nieuwe uitdaging. Daarbij behoort dus ook een nieuwe auto. Er staat een offerte uit voor een nieuwe Passat. Ik houd jullie op de hoogte wat het gaat worden.

 

Grtz,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Laatste update. Vandaag te horen gekregen dat mijn nieuwe aanwinst hopelijk week 29 wordt afgeleverd. Da's best spannend..... vanaf 25 juli hebben we besproken op de camping in Oostenrijk :) Fingers crossed dat ie begin die week komt, daar wordt ook op aangestuurd, want dan kan ik nog een weekje km's draaien voor de sleurhut wordt aangekoppeld. Ik kan me nl. niet voorstellen dat het gezond is om meteen een caravan te laten trekken....

 

I'll keep you posted, ennuhhh.....natuurlijk komen er wederom foto's :)

 

Grtz,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden