Ga naar inhoud

Hoofdsteunen + snel smerig worden kont 3C VAriant


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Gents,

 

Andere 3C Variant rijders;

Ik sta versteld hoe snel met dit weer de kont van de 3C variant smerig wordt. De hele achterruit slaat snel dicht, de nummerplaat is niet meer te lezen, het is echt bizar. (Auto dit weekend nog gewassen) Je krijgt smerige vingers indien je bij de kofferbak moet zijn. Terwijl de rest van de auto niet smerig lijkt te zijn.

De kleur heb ik dus goed gekozen.....:-):lol: Zojuist maar ff de hoge druk over de kont gehaald.

 

Hai Hans, nou ben net terug van een weekje oostenrijk en ipv van zwart is de passat wit.... en de achterkant ....nooit last van (zie foto bietentijd)....wel een voordeel zo'n automatischeklep ...nooit meer vuile vingers :mrgreen:

post-4548-1423823084,7772_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat die klep ook open met de afstandbediening dan?

quote]

 

ja openen met afstandbediening of knopje thv tankklep in linker deur of de vervuilde rubber knop. sluiten met knop onder op klep en die is schoon..zit aan de binnenkant. wat me wel opviel dat de klep moeite had met sluiten, dichtrekken na het sluiten met wat kou...afgelopen week in oostenrijk paar keer tegen de min 15 en moest 2 a3 x de klep laten sluiten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gents,

 

Andere 3C Variant rijders;

Ik sta versteld hoe snel met dit weer de kont van de 3C variant smerig wordt. De hele achterruit slaat snel dicht, de nummerplaat is niet meer te lezen, het is echt bizar. (Auto dit weekend nog gewassen) Je krijgt smerige vingers indien je bij de kofferbak moet zijn. Terwijl de rest van de auto niet smerig lijkt te zijn.

De kleur heb ik dus goed gekozen.....:-):lol: Zojuist maar ff de hoge druk over de kont gehaald.

 

Hai Hans, nou ben net terug van een weekje oostenrijk en ipv van zwart is de passat wit.... en de achterkant ....nooit last van (zie foto bietentijd)....wel een voordeel zo'n automatischeklep ...nooit meer vuile vingers :mrgreen:

 

 

Hé Tassap,

Tja zo zag ie er een paar weken geleden ook uit. Zijkant van de auto viel eigenlijk nog wel mee, maar de kont was zoals de foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Nou...ben inmiddels ook ervaringsdeskundige...binnen een week een enorme baggerbak met dit weer.... *zucht* Zaterdag maar in de wasstraat denk ik zo ;)

 

 

Hey Novello,

 

Mag je met die "verse" lak al door de krasstraat??? Mij staat iets bij van de eerste 3 maanden niet. Misschien modernere lakken?? Het zou zonde zijn om je mooie auto te ver.......

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weiger om in wasstraten met borstels te gaan. Waar ik woon is vlak in de buurt een wasstraat met lappen. Die zijn lekker zacht...net een spons :)

 

Gr,

 

Otello

 

 

Ook maar in Leerdam komen wonen dus. Hier zijn alleen maar "gemene" krasstraten...... :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weiger om in wasstraten met borstels te gaan. Waar ik woon is vlak in de buurt een wasstraat met lappen. Die zijn lekker zacht...net een spons :)

 

Gr,

 

Otello

 

Elke wasstraat is een KRASstraat, geloof me (ben een fanatieke autopoetser)

Ook lappen zitten vol met zand van de terreinauto 5 minuten voor jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Kleiboer in Apeldoorn wel een verdraaid goede wasstraat. Ik wil geen reclame maken ofzo. Maar als je uit de buurt komt zou ik er heen gaan. Alle 100 en nog meer auto's van de zaak hebben allen een waspas en nooit een wagen met wasstraatschade gezien. Naderhand nog gratis de auto uitzuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is denk ik ook die reclame van VW van de Jetta opgenomen bij die zuiginstallaties.

Ken Kleiboer's wasstraat.

 

Volgens mij niet. Ik herkende het in ieder geval niet.

 

jij was natuurlijk dusdanig onder de indruk van je schone wagen dat je vergat te stoppen bij de zuiginstallaties? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden