Ga naar inhoud

  • 0

chiptuning


Marco68

Vraag

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik het laat doen dan zeker na het vervangen van riem en rollen enzo en nadat ze mij wat meer zekerheid kunnen gegeven over hun cijfertjes...

 

Zoals dat Patty mens te vaak zegt....

 

JE BENT TOCH NIET GEK ! :P

 

(btw ligt het aan mij of zijn er meer mensen die onder aan het scherm een bericht typen en dan per ongeluk op "post reply" rammen in plaats van submit ? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja Ja

 

Na div mailtjes en een gesprek me een man die aan het chippen was in een autobedrijf waar ik regelmatig een bakkie drink(maar niet wist dat Chipmeister daar kwam) ben ik eruit het wordt toch Chipmeister!!!

Het prijs verschil was nog maar een paar euro`s en ik hoef geen 250km te rijden maar 5km.Èèn nadeel het kan niet gelijk, hij wacht tot er een aantal zijn.Maar dan heb iets om naar toe te leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wij gaan zaterdag naar Jeroen Dik (JD Engineering) om de Passat 130pk TDI van mijn vader te chippen. Het resultaat mag er zijn. 160PK en 385Nm. Zal ik eens vragen of er voor mensen van de vwpassat-site een aangepast tarief gerealiseerd kan worden ? Ik heb het omdat ik 2 auto's deed, al voordeliger als volgens de prijslijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja wat moet je nog zeggen over Jeroen Dik. De cijfertjes vlogen over het beeldscherm. De hersentransplantatie is succesvol uitgevoerd. Ongelooflijke trekkracht over het hele toerengebied. Angenamer geluid uit het vooronder (minder rauw geluid). Voor mij staan de prestaties en kwaliteit op eenzame hoogte. En leuk dat ik Matthijs daar nog even tegen kwam in zijn futura gele bolide. Zag er ook fraai uit ! Kortom een topdag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog even geinformeerd naar een "speciale" regeling voor de VWPassat.nl members. Jeroen bood aan om 10% korting te geven voor onze leden. Hoewel er in het land hogere kortingen en soms lagere bedragen worden geboden, denk in dat je met JD een stukje topkwaliteit aanschaft tegen een zeer concurrerende prijs. En nee ik heb geen aandelen bij JD :P

 

En nu even iets plaatsen op de meeting site ...

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?p=24085#24085

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, maar zie bij JD engeneering dat Passat 1.9 tdi (100pk)

  • ervoor: 100pk koppel: 240

  • erna:130pk koppel: 300
    voor € 490

Terwijl bij chipmeister:

precies hetzelfde waarden maar chippen kost daar € 450 en € 60 euro voor inbouw. wat is dan het verschil?

(ok behalve die €20 verschil)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij rekent JD all in bedragen. Dus montage zit er al bij in. Althans ik heb niets betaald voor de inbouw. Ik heb overigens geen ervaring met Chipmeister, ik kan alleen zeggen wat ik bij JD gezien en ervaren heb. Dit is niets dan lof en vakkunde.

 

Dan wordt volgens mij de rekensom :

 

Chipmeister : 450,- + 60,- = 510,-

 

JD : 490,-

 

Daarover krijg je bij JD als je via vwpassat.nl komt 10% korting. Dat wordt dus 441,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Poeh vraag je me wat. Ik ben zaterdag geweest met de Passat van m'n vader. Een 130pk TDI 2002. Hier heeft hij de computer netjes uitgebouwd en direct aangesloten op zijn apparatuur. Dit omdat "volgens Jeroen" hij het beste kan communiceren met de computer rechtstreeks, als wanneer zich daar nog "vervuilende" apparatuur tussen bevindt. En inderdaad, de data wordt gemodificeerd, specifiek op de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden