Ga naar inhoud

  • 0

chiptuning


Marco68

Vraag

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Marco,

 

Ik ken persoonlijk Marco van Fasttech en Dennis ken ik ook wel omdat ik altijd in dezelfde woonplaats heb gewoond... klein dorpje :wink:

 

Als ik diverse sites afspeur naar verhalen over hun, komt er eigenlijk niets dan goeds naar boven bij dit bedrijf...

 

Ze zijn ook sponsor van www.tdiclub.nl

 

Dat zegt ook genoeg lijkt me...

 

De reden waarom hun zo goedkoop zijn is simpel, ze doen het in hun vrije tijd (avonduurtjes en weekend) en ze hebben geen eigen pand, ze gebruiken een pand van een garage en die is gevestigd in Neede, maar dat ligt echt niet bij de Duitse grens hoor !

En al helemaal niet in het noorden, de wijzen komen uit het Oosten... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, ik kan mijn vrouw nog niet zo gek krijgen :oops:

 

Ik heb ooit velgen van iemand gekocht en in zijn auto heb ik toen een stukje gereden, maar man on man, dat loopt lekker hoor!

 

Ook op tdiclub.nl hebben een aantal mensen hem daar laten chippen en die zijn ook allemaal tevreden...

 

Mijn advies: stuur ze eens een mailtje of bel ze, aan de hand van jouw gevoel kun je altijd beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanuit Rossum(OV) kun je o.a. naar Neede gaan en zeker als geld een rol speelt.

 

Uiteraard is JD Engineering in Lochem ook een optie, maar wel de duurdere.

 

Wat ik bij Fasttech wel gek vind is dat ze echt alle motoren tunen...en net zo goed 12pk bij een 1.6 115pk krijgen als 12 pk bij een 150pk 2.0. Ik d8 at dat altijd procentueel was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vanuit Rossum(OV) kun je o.a. naar Neede gaan en zeker als geld een rol speelt.

 

Uiteraard is JD Engineering in Lochem ook een optie, maar wel de duurdere.

 

Wat ik bij Fasttech wel gek vind is dat ze echt alle motoren tunen...en net zo goed 12pk bij een 1.6 115pk krijgen als 12 pk bij een 150pk 2.0. Ik d8 at dat altijd procentueel was.

 

Jammer ik woon Rossum (gld) iets verder weg dus, maar dat heb ik er wel voor over.

Zal ze mailen wat en hoe ze het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok... dit klinkt idd wel erg aantrekkelijk :

Passat 1.8 20V 125 Pk

+ 19 Pk

+ 30Nm

 

Voor €250

 

Ik wist dus ook niet dat er zomaar 19PK bij kon komen...

Mij hebben ze altijd gezegd 15pk max en dan moet er een andere luchtfilter in en andere uitlaat.

 

Hummm... eens even over denken

(Aangezien ik niet de aller jongste motor meer heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik raad het af om een 1.8 20V te chippen. Je gaat er ZEKER GEEN 19pk bij krijgen!! Mijn broer had ook een 1.8 20V. We hebben bij meerdere bedrijven geinformeerd en er was niet 1 bij die het durfde te garanderen.....(fasttech zat daar trouwens niet bij).

Maar goed, het is jouw geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden