Ga naar inhoud

Nieuwe auto Blastaway


blastaway

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Yeah!

 

Hij is er! Vanmorgen wel ff moeilijk toen ik mijn 3BG met de 19-ers zag staan in de garage en moest achterlaten. Het blijft een enorm mooie auto!!!

 

De 3C is heerlijk. Heel andere auto. Zweeft wel wat op de weg en moet dus ff wat zakken. lente ga ik voor een schroefset. !!!!!!!Gemiddeld!!!!!!!!!! verbruik op de terugweg: 5,1 liter op de 100!!!! Ongelofelijk!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah!

 

Hij is er! Vanmorgen wel ff moeilijk toen ik mijn 3BG met de 19-ers zag staan in de garage en moest achterlaten. Het blijft een enorm mooie auto!!!

 

De 3C is heerlijk. Heel andere auto. Zweeft wel wat op de weg en moet dus ff wat zakken. lente ga ik voor een schroefset. !!!!!!!Gemiddeld!!!!!!!!!! verbruik op de terugweg: 5,1 liter op de 100!!!! Ongelofelijk!!!!!

Heel veel plezier en veilige km ters ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel plezier met je 3c, je zal er veel plezier aan beleven, alleen vind ik persoonlijk al wat veel km opstaan :embarassed: , maar naar wat ik lees wissel je snel van wagen dus dan maakt het niet veel uit hee :lol:

 

ps ik vind zowel de tn4 als de r36 er zeer mooi opstaan, gaan nog moeilijke keuzes worden ..

 

groet Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden