Ga naar inhoud

Passat R-line


Hiddem

Aanbevolen berichten

He heren,

 

Ik ben op zoek naar de onderstaande onderdeelnummers van VW

voor de van R-line Passat:

 

- R-line logo (foto 3)

- R-line logo op het stuur (clip)(foto 2)

- R-line voor grill (foto 1)

 

zie afbeeldingen

Ik ben ze al wezen zoeken maar kan ze niet vinden,

misschien kan iemand van jullie erachter komen

post-2339-1423822992,845_thumb.jpg

post-2339-1423822992,8762_thumb.jpg

post-2339-1423822992,9543_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb inmiddels alle bestelnummers,

 

Heb het R-line logo op het stuur besteld, morgen in huis

En de 2 R-line logo's voor de buitenkant ook besteld morgen ook in huis.

 

De R-line grill heb ik eerst maar op een laag pitje gezet, deze kost €380 :?:angry:

 

Hidde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb inmiddels alle bestelnummers,

De R-line grill heb ik eerst maar op een laag pitje gezet, deze kost €380 :?:angry:

Gewoon ebay.de in de gaten houden. Daar zijn genoeg 'Ludolfs' aanwezig die Passats 'Verwerten' en in stukjes te koop aanbieden.

DMAX_DieLudolfs_Wallpaper_02_1024x768.jpg

 

Vaak zie je ook R-line onderdelen langskomen. Of de betreffende ebay-shops een mailtje sturen.

Vaak zijn ze behoorlijk professioneel, communicatie verloopt vlotjes en versturen naar NL is nooit echt duur.

 

Edit: De R-line grill is dark-chroom, misschien dat hij mede daarom zo duur is?

Edit2: Vraag eens bij een duitse VW-dealer wat het onderdeel daar kost, het verschil kan groot zijn. Voorbeeld: Dynaudio basluidspreker voor het achterportier kost in NL 172 euro en in D 112 euro per stuk.

:mrgreen::mrgreen: En op ebay.de 50 euro :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er wel vet uit:

57f020b3dc3a92c0.jpg

ebay.de 300265387677

 

 

Ja deze ziet er goed uit, maar deze is van een R32 en past volgens mij niet in normale bumper.........deze had ik ook gezien op E-bay.

Van een R-line is net weer wat anders. Had inmiddels een ander adres daar koste hij €320.

 

Hiddem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja deze ziet er goed uit, maar deze is van een R32 en past volgens mij niet in normale bumper.........deze had ik ook gezien op E-bay.

Van een R-line is net weer wat anders. Had inmiddels een ander adres daar koste hij €320.

 

De R36 grill is inderdaad anders, hij is onderaan ook zilver. En misschien is de pasworm ook wel weer anders, je moet er inderdaad wel even bijblijven.

 

Succes met je speurtocht, het is tenslotte voor een goed doel, nietwaar? :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

 

Even een kickje, sorry daarvoor, maar kan ik gewoon het onderdeel nummer dat vermeld staat bij een NL dealer bestellen?

Dus 1Q0 419 685 3Q7 voor een "Alu-blank" stuurclip? Of moet ik dat in DLD bestellen?

 

Wil toch wel graag zo'n stuurclip bestellen op korte termijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden