Ga naar inhoud

KM standen terugdraaien


Jeteka

Aanbevolen berichten

Ik weet zelf in DE als je iemand met zulke dingen betrapt, dus een Autobedrijf dat je op het laatst je auto gratis krijgt om de rechtzaken te besparen. want daar kunnen ze je bedrijf zelfs laten sluiten met meerdere voertuigen van dit soort strond.

 

maar in NL heb ik er geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit niet weer terug te koppelen? Dit soort dingen zijn toch strafbaar?

 

Is (nog) niet strafbaar in Nederland helaas.

Wel wordt er momenteel gewerkt aan een wetsvoorstel om dit soort zaken strafbaar te stellen. Overige3ns is dit in omringende EU landen WEL strafbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..mmm, kzie nergens dat ie 90.000 km heeft gereden op Jet :P

 

wel 1 km, hahaha :lol:

 

Na jah, Ik zou zeggen:

 

JET cars, grondig in eerlijke kilometerstanden.

 

Doorspoeluuuuh...

 

Heb jij soms een belang in dat bedrijf?

Gewoon lekker makkelijk over doen joh! Niks aan de hand toch? Nee tuurlijk niet, gewoon effe 120.000km terugdraaien..

Hoop dat jij een keer zo'n wagen treft. Dan wil ik je reactie nog wel es een keer zien :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze nadat ze de wereld aan kritiek over zich heen hebben gekregen. Diverse auto frums hebben emails gestuurd. Zelfs de politie is ingeschakeld geweest omdat het hier om een ex politievoertuig ging.

 

Denk dat ze de opmerking daarom nu hebben geplaatst. Zal wel zogenaamd nu een nieuwe teller in zijn gekomen..

 

@JohnP, als ik het verkeerd heb opgevat, dan excuses daarvoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rechtbank heeft uitspraak gedaan in een zaak welke was aangespannen door een benadeelde. De rechter heeft beslist dat het niet strafbaar gestelt is de wet maar dat het in strijd is met de ONGESCHREVEN regels in de samneleving. Men moet er dus op kunnen vertouwens dat de kilometerstand juist is. Inderdaad is er een wetsvoorstel in de maak welke dit gedrag strafbaar gaat stellen. Lijkt me een goede zaak.

 

Inderdaad zoveel mogelijk van deze malafide maloten op dit forum plaatsen zodat andere mensen gewaarschuwd worden.

Misschien een apart kopje hiervoor openen?!?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een apart kopje zou een optie zijn, als jij kan zeggen, met bewijs, dat een bedrijf bewust dit soort praktijken pleegt.

 

Lijkt me vooralsnog niet nodig om hiervoor apart een topic op te starten. Mocht je er eentje tegenkomen die dit ook doet, kun je die hier in dit topic gewoon plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nog el een opmerking bij, orginele km stand is 209128km dus wat ze nou allemaal bedoelen hier is niet duidelijk, dus als je echt de klant wil belazeren zet je dat er niet bij natuurlijk.

 

Wel eerst het hele topic lezen he? ;)

 

Dit is er nl net bijgezet door de verkoper, na alle commotie hieromtrent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden