Ga naar inhoud
  • 0

cruisecontrol valt uit tijdens rijden.


jeroentdi

Vraag

Heb de laatste tijd een raar probleem.

Als ik op de snelweg rijdt op de cruisecontrol en wil dan naar de linker rijbaan toe en geef mijn knippelicht aan dan valt de cruisecontrol uit.

Het is niet dat het zich ieder keer voordoet.

heb ook al geprobeerd of het eraan ligt met de hendel inschakelen of alleen aantikken.

Op beide manieren werken de knipperlichten normaal maar valt zo nu en dan de cruisecontrol weg.

Ook heb ik hem al uitgelezen met vagcom maar kom niets uit.

Iemand toevallig al eens zoiets meegemaakt of weet waar het aan zou kunnen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb een vergelijkbaar iets, het lijkt me met een spanningsval te maken te hebben. Kennelijk reageert de cc daar op.

Ik heb een parrot bleutooth carkit die waarschijnlijk op dezelfde + zit als mijn cc. Als ik op cc rijdt en gebelt wordt (dan schakeld de radio over op telefoon)dan springt de cc eraf.

Ik moet er nog eens naar kijken en misschien maar eens een losse + leggen.

 

Grt Roads.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet niet welk bouwjaar de Paszaat heeft..

 

Het probleem kan de regelunit zijn. (in duits steuergerat)

Afhankelijk van bouwjaar zijn er Passat's waarbij de cc niet uitgelezen kan worden, omdat die niet op de centrale computer is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat 't "gewoon" een draadbreuk in de knipperlicht handel is. Een tijdelijke onderbreking vinden door te meten zal niet meevallen, waarschijnlijk het beste het handel open te maken en de bedrading te bekijken op rare plekken/knikken. Ik heb alleen geen idee of dat handel open kan zonder 't te beschadigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden