Ga naar inhoud

Hoe herken je bv. op de snelweg medeforum-leden


mvo101

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mij herken je aan helemaal niks. Alleen aan de kentekenplaathouders dan. Maar dat zien de meeste mensn niet.

 

Misschien zie ik je wel een keer, want op dat soort dingen let ik wel. En als ik een keer een kenteken weet, dan onthoud ik 'm wel. Kom ook regelmatig in de buurt van Deventer.

 

Aangezien ik ook oplet.

Hoe ziet jouw karretje er uit?

post-5906-1423822916,0994_thumb.jpg

post-5906-1423822916,1619_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het CJIB ben ik te herkennen aan een snelheid die gemiddeld 5 a 10 km boven het max toegestane ligt.....

 

Op dit moment ben ik helaas ook te herkennen aan een zo nu en dan uitvallende linker Xenonlamp, verder aan de embleemloze grille, de grote velgjes en PSV wuppie op de hoedenplank 8)

 

Bij lagere snelheden aan een rammelende kofferklep.. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
sommige aan een groene paraplu op de hoedenplank.......

 

tot je een keer een noodstop moet maken en gespiest word aan je groene paraplu

 

Idd dan kan je hem beter in je kofferbak leggen, of een kleine in het vak in je deur leggen.

 

 

 

klopt...hij ligt er ook niet en was meer een knipoog naar Jee..... over een smsje op de hele vroege ochtend :angry::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door alle plaatwerk op de auto te gaan bestikkeren met ik zit meerdere malen per dag op passat.nl

 

heb die van mij een aarde kleurtje gegeven(bietentijd in de regio zevenhuizen) nou ja...vrijwillig verplicht en dacht even binnendoor zo naar Alphen aan de Rijn te rijden....en zag de auto vuil worden....

 

zie foto's....wel herkenbaar toch? maar morgen is tie weer zwart hoor....

(foto's met gsm dus kwaliteit....)

post-4548-1423822972,643_thumb.jpg

post-4548-1423822972,8305_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden