Ga naar inhoud
  • 0

turbo


Passat 1.8 20v turbo comf

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

vandaag nog ff Evert18T op bezoek gehad, uitgelezen, Intake Manifold pressure fout.. slangetje vervangen van Inlaatspruitstuk naar DV, weg fout.. daarna gaf ik een keer gas en daar kwam toch een ratel... diagnose.. Turbo overleden, vermoedelijk asje doormidden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
jah.. ik d8 laat ik voor de verandering eens wat mollen ;)..

 

helaas voor Evert was de turbo al eerder aan het overlijden, en tijdens de (helse??) rit naar Lochem helemaal overleden..

 

 

En je zei eerder nog dat naar de VW gaan duur was !!!!!!!!!

 

Dit wordt ook vast een dure :book:

 

Heeft Jos of Johan niet nog wat op de plank liggen.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
jah.. ik d8 laat ik voor de verandering eens wat mollen ;)..

 

helaas voor Evert was de turbo al eerder aan het overlijden, en tijdens de (helse??) rit naar Lochem helemaal overleden..

 

 

En je zei eerder nog dat naar de VW gaan duur was !!!!!!!!!

 

Dit wordt ook vast een dure :book:

 

Heeft Jos of Johan niet nog wat op de plank liggen.

 

Succes

 

Dat is inderdaad minder dat je turbo nu het loodje heeft gelegd :( ... maar als je turbo al kapot aan het gaan is merk je daar dan niks van dat je b.v minder power heb als normaal of dat hij het de ene keer wat beter werkt als de andere keer :?::?: ... als ik het goed heb kost een nieuwe turbo zo rond de 1500 tot 2000 euro (dealer prijs)..... heb trouwens vanmiddag de vw dealer gebeld en een afspraak gemaakt om naar de turbo te laten kijken..... 22ste gaan ze kijken en dan weten we meer......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
jah.. ik d8 laat ik voor de verandering eens wat mollen ;)..

 

helaas voor Evert was de turbo al eerder aan het overlijden, en tijdens de (helse??) rit naar Lochem helemaal overleden..

 

 

En je zei eerder nog dat naar de VW gaan duur was !!!!!!!!!

 

Dit wordt ook vast een dure :book:

 

Heeft Jos of Johan niet nog wat op de plank liggen.

 

Succes

 

Dat is inderdaad minder dat je turbo nu het loodje heeft gelegd :( ... maar als je turbo al kapot aan het gaan is merk je daar dan niks van dat je b.v minder power heb als normaal of dat hij het de ene keer wat beter werkt als de andere keer :?::?: ... als ik het goed heb kost een nieuwe turbo zo rond de 1500 tot 2000 euro (dealer prijs)..... heb trouwens vanmiddag de vw dealer gebeld en een afspraak gemaakt om naar de turbo te laten kijken..... 22ste gaan ze kijken en dan weten we meer......

 

 

Dat is inderdaat zonde dat JD, Johan en Jos niks hebben liggen, het was te proberen.

 

In ieder geval suc6 met zoeken, en maar hopen dat het geen €2000,- gaat kosten.

 

:thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden