Ga naar inhoud

Led's


Vdub

Aanbevolen berichten

hoe staat het met de waterdichtheid? heb ze zaterdag ook in mijn 3bg geplaatst en na 1 bezoek aan de wasstraat stond achter beide glazen al de condens. (not amused!!!). verder zien ze er geil uit. heb alleen nog een beetje ruzie met de afstelling van mijn lichtbeeld, maar dat ga ik ook winnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

heb nog geen foto's, ga ze zaterdag eerst weer demonteren, afkitten en ontluchtingsnippels controleren. als ze dan weer helemaal naar mijn zin zitten, komen er foto's. heb zelf een met. zwarte 3bg variant met donker glas, heb dus voor de zwarte koplampunits gekozen en dat staat echt VET !!!! echt ook een hoofdendraaier :mrgreen:

besteltijd is echt onzin, als je op internet een beetje rondsurft, heb je ze zo te pakken. (1 1/2 week levertijd voor € 269,- (Sonar) en € 30,- extra voor eventuele montage). ze hebben vaak alleen geen zin om ze te bestellen in Duitsland (1 set is duur, wachten tot er meer tegelijk besteld kunnen worden. krijgen daardoor korting en verzendkosten zijn lager). als je dan een beetje aandringt, kan het opeens wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ze afgekit. er komen onderuit de bak 2 draaden met een veel te grote rubbertule en op de achterkant bovenin in het midden komt ook een bundel draden naar buiten, welke niet goed afdicht. die zijn dus nu afgekit. de ontluchtingnippels heb ik erafgetrokken, ontdekt dat er een soort filtergaasje onderzit (heeft dus weinig nut de ontluchtingsslangetjes niet te monteren, heb ze wel doorgeblazen om te zien of ze open waren). heb ze nu helemaal goed afstelt en ze sluiten nu perfect aan. heb enige probleem en moeilijkheid is het afstellen van het lichtbeeld. met de orginele is het een fluitje van een cent (met imbussleutel), nu moet je gaan zitten pielen met een schroefendraaiertje in een tandwieltje. foto's nog niet gemaakt (helaas), druk, druk, druk. komt nog. heb je ook de zwarte gekocht of de chrome? in ieder geval zien ze er fantastisch uit!!!

:cool1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook de zwarte gekocht of de chrome? in ieder geval zien ze er fantastisch uit!!!

:cool1:

Ik heb op mijn auto heel veel chromen dingen, leek mij dus mooier om de chroomuitvoering te nemen.

Op zich mooi dat we beide een andere hebben, kunnen we lekker vergelijken welke mooier is :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

het komt, het komt. moet eerst tijd hebben als het ook schemert. trouwens zitten er op mijn passat ook diverse chromen onderdelen, maar de chromen led-ring staat zeer mooi bij de zwarte lichten. deze heeft nl dezelfde vorm als het grill-chrome en sluit ook weer mooi aan op de naad tussen motorkap en spatboard.

 

ps. zal wel weer een domme vraag zijn, maar hoe plaats je de foto's? ben maar een newbie :(

heb al wel de overdag foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal binnenkort eens een foto maken van 3bg met orginele koplampen naast de mijn met led. kun je het verschil zien. gelukkig dat er toch mensen zijn die het niet mooi vinden, anders zie je straks nix anders. lekker met angle-eyes enzo blijven rijden en happy wezen. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden