Ga naar inhoud
  • 0

Gekraak in dashboard of bij voorruit ?


sequence

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het was één van de zaken waar ik me ook zo aan kon ergeren bij mijn ex-V5. Inderdaad als het koud was. Dit was overigens bij de orginele ruit. Wel was de auto een paar centimer naar beneden gebracht. Dacht altijd dat het daar aan zou liggen.

 

Niet dus..

 

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wij hebben met het koude weer ook wel eens een kraakje in de linker B-stijl. Gaat binnenkort wel weer over. ;)

 

Gekraak uit het dashboard zou je (grotendeels) kunnen verhelpen door het verstevigen van de carosserie. Dit kan d.m.v. het plaatsen van een (ingekorte) veerpootbrug van een Audi A6. Deze zit echter niet bovenop je veerpoten, maar loopt direct voor je accu langs. Komt de stijfheid van de auto wel ten goede, dit voel je en hoor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nieuwe voorruit en gekraak? Nergens last van.... ik heb een originele VW ruit laten monteren door mijn VW-Dealer.

Volgens het VW Ruitenconcept, waardoor VW qua prijzen net zo goedkoop/duur is als Carglass, Glasgarage etc.....

 

Ook daarvoor was er geen kraakje te bekennen, dit in tegenstelling tot mijn eerdere auto (Volvo).

 

PS: Wanneer komen de smilies nou terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nu ook het idee dat het voor het plaatsen van de nieuwe ruit ook al soms te horen was. De oude ruit was overigens niet stuk maar zat vol krassen...

 

Dus stukjes glas zijn er niet vanaf gekomen bij het demonteren.

 

Zit er overigens kwaliteitverschil tussen een originele ruit en een van Carglass of een andere leverancier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens de dealer zou een "Carglass" ruit niet gelijkwaardig zijn aan een originele.

 

De juiste termen weet ik er niet precies voor, maar het verschil schijnt te zitten in de kwaliteit van de tussenlaag.

Het effect dat je ziet op de meeste achterruiten door je zonnebril schijn je bij een mindere voorruit ook te kunnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat wel op de site van Carglass staat:

 

Hoe weet ik dat CARGLASS goede kwaliteit ruiten levert?

 

CARGLASS gebruikt alleen originele materialen. U herkent een originele ruit aan een serie tekens op de ruit. Het merklogo van de auto vertelt u niets over de kwaliteit van de ruit. Het merklogo wordt slechts voor promotionele doeleinden op de ruit vermeld door (sommige) autofabrikanten. CARGLASS koopt ruiten bij dezelfde ruitfabrikanten als de autofabrikanten. Voor uitleg over de tekens op de ruit kunt u onze brochure 'Over duidelijk herkenbare kwaliteit' aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden