Ga naar inhoud
  • 0

Cruisecontol lampje activeren -> Kan dus niet


Timber

Vraag

Gisteren met mij 3B bij Chaosboy geweest en een aantal zaken door hem laten veranderen. Duits naar Engels, km/l ipv l/km en nog wat met de sloten van de deuren.

 

Wij zagen toen dat er wel een lampje voor de cruisecontrol aanwezig was en dat deze brandde tijdens de test maar tijdens het rijden licht deze niet op. Hoe kan dit en kan dit met VAG-COM ingesteld worden dat hij wel werkt tijdens het rijden met CC? Het is ons gisteren niet gelukt.

 

Gr Tim

(Ronny, nogmaals bedankt voor de moeite)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De mijne heeft zon test nog niet gehad maar bij mij brand ie ook niet?

De mijne is trouwens van maart 2001(op kenteken dan he) mischien dat het daar wel in zit?

Laatste modelletjes vergeten door te verbinden? :blink:

Eigenlijk dacht ik dat ie stuk was maar wacht dit maar even af scheelt weer hoop werk. 8)

Grtz JW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mijn vorige auto is dealer 3 dgn bezig geweest op lampje aan de praat te krijgen na het monteren van een nieuw regelapparaat. (Was gelukkig nog wel garantie). Het lampje werkte daarvoor ook niet, maar dat wisten ze niet.

Het lijkt me dus ook wel mogenlijk bij jouw auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben benieuwd. Heb trouwens ook één van de laatste 3B's volgens mij.

 

Zoals ik gelezen heb zijn er veel ervaringen hiermee maar is het niet duidelijk waarom bij de ene 3B wel en de andere 3B niet het CC lampje aan gaat.

 

Ik zou hem wel aan de praat willen krijgen nu dat ik weet dat het lampje het wel doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben er toevallig vandaag achter gekomen dat en bij VW 2 soorten regelapparaten toegepast worden. High en low. Bij vervangen wordt altijd de high geplaatst. Low is niet als vervangdeel te krijgen. Misschien dat daarom lampje bij 2e regelapparaat bij mij toen wel aan de praat te krijgen was. Maar misschien was dit in het bouwjaar van jouw auto wel weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Grappig eigenlijk dat niemand tot nu toe weet waar het aan ligt.

Beter gezegd,eigenlijk helemaal niet grappig. Het zit er op dus

moet het werken. Toch?

 

Waar het mee te maken heeft en hoe je het in kunt stellen is dus

blijft een raadsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij ben ik er uit. Vandaag een zekering moeten vervangen en kwam erachter dat er geen zekering in de houder zat van de CC. Deze was ook verder niet aangesloten. Dus wel een werkend lampje bij de VAG-COM test maar niet aangesloten op de hendel.

 

Weet iemand (elektro handig iemand bv) hoe ik zoiets aan de praat kan krijgen? Is dit goed te doen of moeilijk? Ik stel me voor dat je niet zomaar effe een draadje doorverbind tussen de CC en dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden